Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat ligt tussen A'dam en purmerend in
Hebben wo ook niet geprobeerd overigens. En die tandjes lijken wel schattig! Ookal is het nie tgoed, als hij er zelf geen last van ondervind is het toch prima? 
Kom ik je misschien wel tegen.
ook beter dat je hem wel hebt genomen, als hij er idd toch geen last van heeft.. zou het alleen maar zielig zijn om dat arme beestje af te maken..
dat was echt letterlijk 3 haren op het eind

lovebelly schreef:Is dit de soort Polo die jullie bedoelen?!
http://www.company2wear.nl/Assortiment/ ... C/g/31091/
Ik kan niet meepraten over honden hoor.
Wil heel graag een herder maarja we hebben dieren genoeg.
1 paard
3 geiten
5 kippen
xd

, hihi. Ik vind Navy opzich wel leuk daarvoor.
, naja, hij is gedeeltelijk van mij, maar ik ben de enige die op hem rijd en hem verzorgd. 
Iris_10 schreef:Jeetje dat is ook erg! Wat heb jij allemaal nare dingen beleefd in 2010!
En dan nog 2 honden en 1 paard! =) Whahaha! Phoenix6 schreef:Ahh gats! Nou, een beetje laat maar alle goeds voor 2011!!
Wij hebben veel dieren, haha! M'n broer heeft een heel groot aquarium met erg veel mooie en verschillende vissen. Dan hebben we nog een grote tuinvijver. 2 cavia's en 1 konijn in een grote ren met binnenhok. M'n broer heeft ook 2 leguanen, 2 baardagamen (met nu jongen), een madagascar daggecko, een tokeh
, en een kameleon.En dan nog 2 honden en 1 paard! =) Whahaha!

leuk paard is dat hea
Wianne is goedgekeurd!:D dus nu komt ze een tijdje op proef en als ze bevalt heb ik weer een paard !:D en we krijgen ook nog een nieuwe hond ( dacht ik
)