[besloten] Meeting Wassenaar Strand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 20:56

Sterkte voor de zieken zeg!!

@MelanieB: oeh mooie dekjes.. zou ik die linkse of die daarnaast mogen lenen :o

Een vriendin van me gaat ook mee naar het strand,toch een lege plek in de trailer. Kunnen er van haar misschien ook een paar foto's worden geschoten?

Ik heb er zin in!

Amber_

Re: [besloten] Meeting Wassenaar Strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 20:58

Nee. Dat vind ik niet zo leuk ...

Grapje :)) !! Haha

Ik doe Tootje zijn scapa spring setje om :)) Met zijn bling bling borsttuig :D ?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:15

Nessah schreef:
Sterkte voor de zieken zeg!!

@MelanieB: oeh mooie dekjes.. zou ik die linkse of die daarnaast mogen lenen :o

Een vriendin van me gaat ook mee naar het strand,toch een lege plek in de trailer. Kunnen er van haar misschien ook een paar foto's worden geschoten?

Ik heb er zin in!

De 1e 2 links heb ik helaas nog niet terug (zijn sponsordekjes dus moesten gedrukt worden) sorry.. ga je met dressuurtuig of springtuig?
Niet dat uitmaakt want is beide mooi bruin tuig :9 :)) nog steeds blij met de springsingel? :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:17

Amber_ schreef:
Ik doe Tootje zijn scapa spring setje om :)) Met zijn bling bling borsttuig :D ?

Jaa :D

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:46

ik ga met mijn springset.. Aangezien ik alleen maar bezig ben met erop te blijven zitten.. Velvet is namelijk echt een raket op het strand.. zolang ik vol gallopeer is ze erg braaf,maar als ik wil draven ( stappen kan sowieso niet) dan is het steiger,bok,stuiter.. Net een stuiterballetje :D Maar kim gaat mee ( kiwiko) en die geeft me een oortje zodat ze me wat kan helpen met de controle, want velvet is echt niet normaal druk en heet op het strand :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:47

ik heb nicole even gesmst, om te weten hoe ze nou komt zaterdag

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:48

zal ik trouwens knotjes doen of gewoon los?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:57

Nessah schreef:
ik ga met mijn springset.. Aangezien ik alleen maar bezig ben met erop te blijven zitten.. Velvet is namelijk echt een raket op het strand.. zolang ik vol gallopeer is ze erg braaf,maar als ik wil draven ( stappen kan sowieso niet) dan is het steiger,bok,stuiter.. Net een stuiterballetje :D Maar kim gaat mee ( kiwiko) en die geeft me een oortje zodat ze me wat kan helpen met de controle, want velvet is echt niet normaal druk en heet op het strand :')

Haha ik heb daarom ook springset, Bon zal echt een stuiterbal zijn dus ik hoop dat ze nog een beetje normaal kan doen. -O-
Normaal gesproken zou de slof eraan gaan, maarja dat staat niet zo netjes op de foto's dus maar borsttuig en hopen dat ze zich een beetje inhoud... :')
Bon kent de gang stappen na 1 stukje galop ook niet meer helaas.. wss op het strand kent ze die helemaal niet maar alleen wijken en dribbelen :')

Ik vlecht Bon niet in iig, staat r niet zo mooi en zakt toch uit.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 03-03-11 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:58

Kijkend in je profiel Nessah zou ik losse manen doen :j

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:00

Oke dan doe ik het los :)

Ach, ik heb overal controle over velvet ( met de cross,in het bos in de duinen) maar op het strand met zo"n grote open vlakte wilt ze gewoon alleen maar galopperen.. Dus ik gallopeer eerst paar keer vol heen en weer ( lees: ik geef haar een losse teugel en dan mag ze even doen wat ze wilt) en daarna kan ik haar op een kleine volte best leuk laten lopen voor de foto's.. Zo hebben we het de vorige keer ook gedaan :')

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:01

Ik neem de slof denk ik wel gewoon mee, mocht ze echt debiel doen doe ik hem er wel aan. Maar ik verwacht dat ze gewoon te rijden is zonder. Ik hoop alleen dat ik ook gewoon leuk dressuurmatig kan rijden, en dat ze niet alleen maar hard-harder-hardst wil. Nouja, kan altijd even een stukje verderop een duinenrij op galopperen, dat put haar ook een beetje uit :Y)

Ik zou idd ook losse manen doen Nessah, zeker als je in springset gaat.

tralalaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:02

Snoekiej ga jij nog in de eerst groep?
Renee goed dat je Nicole even gesmst hebt, anders weten we ook niet of we nog wat kunnen regelen qua vervoer.

Weersverwachting 0% kans op regen dus dat is mooi! wel iets bewolking..
Ik doe geen knotten, hoor ook niet op het strand. strand = vrijheid :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:04

Nicole haar mobiel is volgens mij dood ofzo, ze zei gister dat die echt gaar was. ze heeft nog niet gereageerd op mijn sms

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:07

Haha nou Bon is niet zo dat ik r niet houd, maar ze gaat alleen maar wijken, half schouderbinnen enzo, zegmaar alles om maar niet rechtuit te hoeven stappen. :+
Dus ben bang dat ik er dressuurmatig niet veel uit ga krijgen, maar je weet maar nooit, het kan ook zo zijn dat ze juist wílt showen :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:08

tralalaa schreef:
Snoekiej ga jij nog in de eerst groep?
Renee goed dat je Nicole even gesmst hebt, anders weten we ook niet of we nog wat kunnen regelen qua vervoer.

Weersverwachting 0% kans op regen dus dat is mooi! wel iets bewolking..
Ik doe geen knotten, hoor ook niet op het strand. strand = vrijheid :P

Jeps, ik ga in de eerste groep :j
Ik vind ook idd: Strand=vrijheid! Ziet er het mooist uit! Ik hoop ook echt dat Vorstin met de portretfoto's relaxt is en dat ze ook met het touwhalster kan! Neem iig een longeerlijn mee. Zowiezo voor de portretfoto's, moet er dan een halstertouw, hengstenketting of teugel aan het hoofdstel? Wat kan het best weggewerkt worden?
En de weersvoorspelling ziet er top uit :D

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:12

ik doe wel vlechtjes :) ik hoop op een prachtfoto van strekken met de zee als achtergrond, en die ga ik dan op grote formaat bestellen, en inlijsten en in de woonkamer zetten. Het zal jullie verbazen maar van de zoveel fotos die ik heb, heb ik nog weinig in huis! Een canvas op de muur van charlie en mij, en een andere foto van magic nog :P dus Billy mag er lekker groot op :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:13

Ik ga geen portretfoto's doen, mn ma wilt niet zolang wachten en ben allang blij dat ze wilt gaan. :))
Ik heb wel 1 grote canvas op mn kamer en een muur foto behangen :))
En beneden hangt 1tje vd 1.25 sprong.

Verder zou ik er ook zeker een willen voor op de muur nog als er wat gaafs tussen zit :+:

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:14

en billys voorpluk heeft een ongeluk gehad :P dus die moet nu echt in een vlechtje. Hij heeft namelijk zijn knotje een keer er uit gekregen + de helft van zn voorpluk :P dus nu is die echt heel kort hahha

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:23

Haha oeps!
Ja Bon's manen zijn zo lelijk afgeschuurd... wil maar niet meer groeien -O- maarja pech.

Gin, hoelang doe jij erover om van wassenaar naar mijn huis te rijden? Dan weet ik een beetje hoelaat ik weg moet :))

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:26

tomtom zegt 1uur ofzo, maar ik doe er wel ander half uur over uiteindelijk

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:26

Haha, slimme Billy :P
Ik hoop idd ook op een prachtige strekfoto met de zee op de achtergrond, zo'n foto als deze van Ginny: http://ginnyenbanshee.nl/4031.png-for-web.jpg.
Alleen dan hopelijk met nog meer zon en een blauwere ipv grijze zee :P
Maar portretfoto's wil ik ook heeeel graag hebben! Ook wat leuke met mezelf erbij, want daar heb ik helemaal geen leuke foto's van zowat.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:28

Wil ik ook wel, helaas kan Bon niet strekken. :') En winnie durf ik niet mee te nemen met een groep, die neem ik liever een keer apart mee. :j
Iemand die een hindernis kan opzetten? _O- geintje :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:28

Zee is trouwens wel heel goed voor Bonny's mok altijd. :j en haar sokken worden altijd superwit, al was ik ze wel ff avond ervoor zodat ze op strand voor foto's beetje netjes zijn en dan later het water in. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:29

MEL! :oo neem Bambi mee!!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:29

Ik ga eerst het water nog niet in vanwege de bandages, maar aan het eind doen we ze gewoon af en nog even lekker spetteren :D