Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlinda schreef:Haha 5e keer dat ik op verzenden klik.Cchanny schreef:No offence,
maar ik heb het idee dat deze meeting zoiezo beter georganiseerd is en word
Dus meer dan 20 kan eventueel dan wel ?
En ik denk dat doordat het nu beter georganisseerd is, en het is nu ook de 2e keer, dan gaat het vaak ook beter
Met meer modellen heb je minder tijd per paard om foto's te maken (zoals het nu is heb je ongeveer een kwartier), plus dat er veel meer wisselingen zijn (want elke fotograaf zet elk paard op de foto) wat nog extra wachttijd oplevert.
idefix4 schreef:Wat ook een uitdaging kan zijn is om juist een heel lelijk paard mooi te maken met fotografie. Of is dat geen uitdaging? Aangezien Silke al op mijn paard zijn plekje staat en ik mijn verjaardag in mijn eentje mag vieren. Mijn man wordt gestalkt...Kan mijn beauty helaas niet meedoen. Daar missen jullie wat aan hoor! Die moet je namelijk heel snel kunnen fotograferen. Hij gaat namelijk altijd met een bloedgang het zand over...
En ik lees Des achter een draadje? Neem dan maar meteen een emmer brokkies mee. haha. Hmm, hopen dat ie dan wel ermee weer thuiskomt haha, gisteren was ie niet zo meewerkend aan dat beruchte touwtje. Hij wilde ook oefenen of ie ook in de lucht kon bokken. Ging hem aardig af volgens mij.'t Leek wel een shetlander!