Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabine1985 schreef:Ald de rit doorgaat doe ik mee
Silence schreef:We hebben in Brabant nog de Kempen (Zuid oost brabant), met doorloop naar België
Ook heel veel kilometers aan ruiter/menpaden.
ZusJacobs schreef:Silence schreef:We hebben in Brabant nog de Kempen (Zuid oost brabant), met doorloop naar België
Ook heel veel kilometers aan ruiter/menpaden.
Sorry maar het word wel in Nederland georganiseerd, als Belgie mee wilt doen moeten ze echt zelf iets gaan organiseren lijkt mij. Niet banketstaaf bedoeld maar het moet voor Nederlanders ook nog bereikbaar zijn, en zuid/oost Brabant is al snel veel te ver.
kimmie88 schreef:ZusJacobs schreef:Sorry maar het word wel in Nederland georganiseerd, als Belgie mee wilt doen moeten ze echt zelf iets gaan organiseren lijkt mij. Niet banketstaaf bedoeld maar het moet voor Nederlanders ook nog bereikbaar zijn, en zuid/oost Brabant is al snel veel te ver.
Of als Belg naar ons rijden.
Niet apart iets voor de belgen idd, maar meedoen mogen ze wel
Ilja_1997 schreef:sabine1985 schreef:Ald de rit doorgaat doe ik mee
inschrijven kan via andere topic: Bokkers rijden voor Pink Ribbon!
Ilja_1997 schreef:misschien is het wel een idee om bijv. een testgroepje van bokkers samen te stellen wanneer de routes bekend zijn? dan wil ik die van brabant wel doen.. wie nogmeer?
pubelia schreef:Ilja_1997 schreef:misschien is het wel een idee om bijv. een testgroepje van bokkers samen te stellen wanneer de routes bekend zijn? dan wil ik die van brabant wel doen.. wie nogmeer?
Als iemand mij en mijn pony kunnen ophalen, wil ik die ook wel mee rijden als test groep!
Wat linnke zegt. Je kan vanuit uden, naar herpenduin, naar gassel en weer terug.
manex schreef:Vanuit Gelderland zijn de Drunense Duinen nog de beste optie. Die liggen boven in Brabant. Voor de Zeeuwen en Belgen is dat ook nog aardig te doen. Nou ja, de zeeuwen die ik ken en die daar naartoe gaan vinden de afstand net te doen.
En die zandvlaktes, daar lopen ook paden doorheen die minder zwaar zijn dan midden over de vlakte.
Daar is het vaak wat muller dus zwaarder voor de paarden.
En als je het echt niet vertrouwd kun je er altijd omheen rijden. Of er moet een route gemaakt worden die er sowieso omheen loopt. Kan ook nog natuurlijk.
Ilja_1997 schreef:manex schreef:Vanuit Gelderland zijn de Drunense Duinen nog de beste optie. Die liggen boven in Brabant. Voor de Zeeuwen en Belgen is dat ook nog aardig te doen. Nou ja, de zeeuwen die ik ken en die daar naartoe gaan vinden de afstand net te doen.
En die zandvlaktes, daar lopen ook paden doorheen die minder zwaar zijn dan midden over de vlakte.
Daar is het vaak wat muller dus zwaarder voor de paarden.
En als je het echt niet vertrouwd kun je er altijd omheen rijden. Of er moet een route gemaakt worden die er sowieso omheen loopt. Kan ook nog natuurlijk.
Oke mooi, worden het dan voor Brabant de Drunese Duinen?
Calanddra schreef:Begrijp ik nou goed dat we voor midden nederland naar brabant gaan? Naar de drunense duinen? (of dat dit iig wordt geopperd)
Hoe zit het dan met de mensen in provincie utrecht, gelderland en de randstad? Die moeten dan dus 1 a 1,5 uur met de trailer naar de drunense duinen of naar groningen? Zitten de locaties van midden nederland en het zuiden dan niet veel te dicht bij elkaar?
Ik denk echt dat als we voor midden nederland naar brabant gaan er een hele boel mensen gaan afvallen. Ik wil dolgraag meerijden, maar als het de drunense duinen wordt denk ik niet dat t gaat lukken.
Wat is er mis met de Veluwe? Zeer groot, goed te bereiken, centraler kan haast niet
Of is het idee om voor zuid naar de drunense duinen te gaan?