Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:22

Ald de rit doorgaat doe ik mee :)

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:23

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:23

Silence schreef:
We hebben in Brabant nog de Kempen (Zuid oost brabant), met doorloop naar België :j
Ook heel veel kilometers aan ruiter/menpaden.

Sorry maar het word wel in Nederland georganiseerd, als Belgie mee wilt doen moeten ze echt zelf iets gaan organiseren lijkt mij. Niet banketstaaf bedoeld maar het moet voor Nederlanders ook nog bereikbaar zijn, en zuid/oost Brabant is al snel veel te ver.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:25

ZusJacobs schreef:
Silence schreef:
We hebben in Brabant nog de Kempen (Zuid oost brabant), met doorloop naar België :j
Ook heel veel kilometers aan ruiter/menpaden.

Sorry maar het word wel in Nederland georganiseerd, als Belgie mee wilt doen moeten ze echt zelf iets gaan organiseren lijkt mij. Niet banketstaaf bedoeld maar het moet voor Nederlanders ook nog bereikbaar zijn, en zuid/oost Brabant is al snel veel te ver.

Of als Belg naar ons rijden.
Niet apart iets voor de belgen idd, maar meedoen mogen ze wel

Hommage

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:25

:))

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:26

misschien is het wel een idee om bijv. een testgroepje van bokkers samen te stellen wanneer de routes bekend zijn? dan wil ik die van brabant wel doen.. wie nogmeer? :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:27

kimmie88 schreef:
ZusJacobs schreef:

Of als Belg naar ons rijden.
Niet apart iets voor de belgen idd, maar meedoen mogen ze wel

Ja sorry zo bedoel ik het ja :+

kimmie88

Hoe meer mensen, hoe meer geld voor Pink Ribbon en uiteindelijk is dat het enige waar het om draait

kimmie88

Ilja_1997 schreef:
misschien is het wel een idee om bijv. een testgroepje van bokkers samen te stellen wanneer de routes bekend zijn? dan wil ik die van brabant wel doen.. wie nogmeer? :)

Goed idee

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:28

Milan_lover

:j goed idee

linnke

Mochten jullie nog iets zoeken richting gelderland is Herpeduin misschien iets?
Mooie bossen met waterplassen, plek genoeg om te rusten en om een behoorlijke rit te rijden :)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:29

Ilja_1997 schreef:

Als iemand mij en mijn pony kunnen ophalen, wil ik die ook wel mee rijden als test groep!

Wat linnke zegt. Je kan vanuit uden, naar herpenduin, naar gassel en weer terug.

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:29

Testgroepje:

- Ilja
-
-
-

Is 3 a 4 man genoeg of doen we er meer? :)

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:30

Vanuit Gelderland zijn de Drunense Duinen nog de beste optie. Die liggen boven in Brabant. Voor de Zeeuwen en Belgen is dat ook nog aardig te doen. Nou ja, de zeeuwen die ik ken en die daar naartoe gaan vinden de afstand net te doen.

En die zandvlaktes, daar lopen ook paden doorheen die minder zwaar zijn dan midden over de vlakte.
Daar is het vaak wat muller dus zwaarder voor de paarden.
En als je het echt niet vertrouwd kun je er altijd omheen rijden. Of er moet een route gemaakt worden die er sowieso omheen loopt. Kan ook nog natuurlijk.

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:30

pubelia schreef:
Ilja_1997 schreef:

Als iemand mij en mijn pony kunnen ophalen, wil ik die ook wel mee rijden als test groep!

Wat linnke zegt. Je kan vanuit uden, naar herpenduin, naar gassel en weer terug.

wij zijn ook trailerloos en huren er maar gewoon iedere keer een, helaas kunnen we geen 2 paarden trekken, sorry.. :(:)

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:31

manex schreef:
Vanuit Gelderland zijn de Drunense Duinen nog de beste optie. Die liggen boven in Brabant. Voor de Zeeuwen en Belgen is dat ook nog aardig te doen. Nou ja, de zeeuwen die ik ken en die daar naartoe gaan vinden de afstand net te doen.

En die zandvlaktes, daar lopen ook paden doorheen die minder zwaar zijn dan midden over de vlakte.
En als je het echt niet vertrouwd kun je er altijd omheen rijden. Of er moet een route gemaakt worden die er sowieso omheen loopt. Kan ook nog natuurlijk.

Oke mooi, worden het dan voor Brabant de Drunese Duinen?

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:32

Ilja_1997 schreef:
manex schreef:

Oke mooi, worden het dan voor Brabant de Drunese Duinen?

Drunese duinen vind ik ook een goed plan!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:35

Begrijp ik nou goed dat we voor midden nederland naar brabant gaan? Naar de drunense duinen? (of dat dit iig wordt geopperd)

Hoe zit het dan met de mensen in provincie utrecht, gelderland en de randstad? Die moeten dan dus 1 a 1,5 uur met de trailer naar de drunense duinen of naar groningen? Zitten de locaties van midden nederland en het zuiden dan niet veel te dicht bij elkaar?

Ik denk echt dat als we voor midden nederland naar brabant gaan er een hele boel mensen gaan afvallen. Ik wil dolgraag meerijden, maar als het de drunense duinen wordt denk ik niet dat t gaat lukken.

Wat is er mis met de Veluwe? Zeer groot, goed te bereiken, centraler kan haast niet

Of is het idee om voor zuid naar de drunense duinen te gaan?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:36

Nee midden Nl ook nog toch ?

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:37

tjaa.. ik weet het ook niet meer, maar voor belgie en duitsland is het ook goed te bereiken. en de veluwe is ook errruuug groot. (spreek uit ervaring, goed in verdwalen :') )

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:37

Zie nu in het meetingtopic dat voor midden nederland zuid holland is gekozen? Is daar een goede locatie dan??

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:38

Calanddra schreef:
Begrijp ik nou goed dat we voor midden nederland naar brabant gaan? Naar de drunense duinen? (of dat dit iig wordt geopperd)

Hoe zit het dan met de mensen in provincie utrecht, gelderland en de randstad? Die moeten dan dus 1 a 1,5 uur met de trailer naar de drunense duinen of naar groningen? Zitten de locaties van midden nederland en het zuiden dan niet veel te dicht bij elkaar?

Ik denk echt dat als we voor midden nederland naar brabant gaan er een hele boel mensen gaan afvallen. Ik wil dolgraag meerijden, maar als het de drunense duinen wordt denk ik niet dat t gaat lukken.

Wat is er mis met de Veluwe? Zeer groot, goed te bereiken, centraler kan haast niet

Of is het idee om voor zuid naar de drunense duinen te gaan?

En voor de randstad heb je ook nog Zuid Holland

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:38

Sorry je was mij voor.
Naar mijn weten zijn daar ook behoorlijke paden

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:39

Maar dan is het voor de oosterlingen te ver weg lijkt mij, waar denk ik meer paarden staan dan in de randstad. Die moeten dan overal 2 uur naar toe rijden (groningen, brabant en zuid holland is zo ver voor hen).

Zuid holland zit in het westen van nederland, waarom zover 1 kant op gaan en niet gewoon in het midden blijven.

Het gaat erom dat het voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk is, en tja, zuid holland vind ik persoonlijk niet toegankelijk genoeg. welke locaties zijn daar eigenlijk?

We willen toch wel zo'n 30 km rijden, is dat daar wel mogelijk?

Mijn voorkeur gaat nog steeds naar de veluwe, gigantisch groot, goed te doen voor oost en west, ontzettend centraal.
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 05-12-10 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt