Wij gaan hier boodschappen doen en (veel) vlees marineren. Het kan overigens zijn dat Jan en vriend ook nog even langskomen. Die hoorde van veel eten en die leek het wel gezellig. Heb gezegt dat we daar geen probleem mee hebben.
haha nou ja dan mag ik morgen om 6 uur wel weg denk ik smorgens
Eef_Bam
Geplaatst: 17-12-10 21:11
De laatste lading brownie's komt net uit de oven, dus dat wordt smullen morgen !
Ik zou trouwens graag van een bed gebruik maken Laura als dat kan , slaapzak en kussen neem ik zelf wel mee, maar heb alleen van die vreselijke slaapmatjes en geen behoorlijk luchtbed .
Hier was het ook behoorlijk glad op de weg hoor, wij gingen al glijden. Een man was vanmiddag om 2 uur uit Amsterdam vertrokken en om 19 uur in Harderwijk aangekomen. En zo waren er meer.... Zegt toch ook wel wat lijkt me. Ik hoop van harte dat het morgen beter is.
Ik ben in ieder geval bij Vivian aangekomen met de auto . De wegen van mijn huis naar Enschede waren wel goed te doen gelukkig . Al reden ze wel voorzichtig. Maar dat deed ik ook .
_lautje_
Geplaatst: 17-12-10 22:30
Wij hebben net boodschappen gedaan en moesten dwars door de polder (wordt niet gestrooid) en weg was prima. Weet niet wat moeders van ons verwacht of denkt, maar ze heeft nog 5 flessen prosecco gekocht. Daarnaast hebben we nog een aantal flessen rose en rode wijn staan die zijn gemaakt door mijn tante. En voor de liefhebbers cognac. Lielle: De Glenmorangie en Drambuie zijn helaas net op.
En nu staat er 3,5 kilo ganzenborst te marineren in een paar liter rode wijn met verse kruiden. Het is uiteindelijk (na lang discussie en twijfel) een wildragout van wilde ganzenborst geworden.
klinkt heerlijk Lau! Hier staan de olijven te marineren, de geitenkaasmousse af te koelen en de cherrytomatenmarmelade te pruttelen. De rest wordt morgen.
Lau, volgens mij is er genoeg om goed zat te worden
Ik maak mijn Tiramisu morgenochtend. Is ie lekker vers!
Er staat trouwens nog steeds flink file Noordeloos en Rijnsweerd staat 23 km! lees ik net op Teletekst. KNMI had ook een weersalarm en Rijkswaterstaat een wegalarm afgegeven voor vandaag. Ik hoop toch echt dat het morgen beter is, maar de voorspellingen geven toch weer sneeuw op.