De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 16:58

Oja, nog een opmerking over de verrassing die jullie nog niet weten: jullie mogen onderling ruilen hoor! Ik ken jullie voorkeuren verder niet, moet dus een beetje gokken!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:07

kleinvosje schreef:
Oja, nog een opmerking over de verrassing die jullie nog niet weten: jullie mogen onderling ruilen hoor! Ik ken jullie voorkeuren verder niet, moet dus een beetje gokken!

O:)

kleinvosje

Re: De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 17:08

Die van jou kan ik wel raden listig, met al je opmerkingen. Kan er niet helemaal alles aan doen, maar ach, een gegeven paard he...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:10

Vesceron schreef:
Haha ik twijfel ook nog over welke rijbroek ik aan doe... lastig hoor!
Grijs past bij m'n setje maar wit is wel weer chiq, maar heb weer geen mooi grijs shirt... keuzes keuzes keuzes.... :?

het leven is één grote keuze :D

Ik heb deze week ook pas besloten wat ik aantrek, want afgelopen weekend was het 29 graden, maar as zaterdag is het maar 15 tot 17 graden :brr:

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:13

En dan baal je dat je Tango-kind nog maar 1 is :P
Veel plezier allemaal xd

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 17:15

Ja helaas Audrey, maar ach, wellicht volgen er meer van dit soort dagen!

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:16

kleinvosje schreef:
Ja helaas Audrey, maar ach, wellicht volgen er meer van dit soort dagen!

Oh hihi zeker weten

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:22

wauuwww!! kan niet wachten tot ik de foto's zie en of ze gaan lukken is natuurlijk een vraag (is het sjoert van sjoert.com??).
vind dat echt wel mooie foto's :D
(ik hou alleen niet zo van verassingen haha, ik wil altijd alles onder controle hebben en ben ergggg nieuwsgierig hihi)...
maar ik heb toch genoeg aan mijn hoofd zaterdag (word echt ren en vlieg werk dan :S).
maar als ik het zo uitreken komt het allemaal goed :D
ik hoop dat k optijd ben zodat ik de groep ervoor ook nog even kan zien (baal enorm dat ik niet iedereen kan zien) maar goed de foto's en misschien filmpjes gaan we zeker hier wel plaatsen dan toch??
ik denk nu aan een wit dekje, legergroene rijbroek (zit het beste) en dan een shirt erop... wat weet ik nog niet...
zillion laat ik lekker zo zoals die is.. was zijn beentjes goed en doe zijn staart flink borstelen en zijn manen nog ietsjes bijwerken ivm dat er nog wat plukjes onderuit komen (maar meneer is niet zo gecharmeerd van het trekken van zijn haartje)..
lekker naturel daar hou ik van :j zo vind ik mijn vent het mooiste :D owww ik kan niet wachteennnnn :))

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 17:24

Nee Ravenna, het is niet Sjoert. Het mijn eigen vent. Maar die maakt ook mooie foto's hoor, heeft prof-apparatuur!
Moet eerlijk zeggen dat ik ingevlochten bij een dergelijk iets mooier vind, maar dat is natuurlijk ieders eigen keuze!

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:09

kleinvosje schreef:

Tja ik kan er nog niets van maken :(
Voorkeur van Linda was iets met Alchol :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 21:30

Haha, nee, die had ik nog niet bedacht Pizza, we moeten natuurlijk wel allemaal veilig thuiskomen he!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:34

Haha, het wordt steeds gezelliger hier :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 21:35

En daar hebben we de alcohol van Linda niet eens voor nodig hihi!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:39

oowk prima jho :D
ben benieuwd naar de foto's van jouw vent :j jha idd ieder zo zijn eigen smaak (mijn patser is echt een vent, vind hem mooier zonder knotjes ivm dat die dan stoerder is om te zien).
knotjes maken hem zo vrouwlijk en jha ik vind dat er al genoeg vrouwen rondlopen hoor (moet het wel in evenwicht houden)..
ik heb om eerlijk te zijn geen tijd om te vlechten :o ik heb om 7:50uur les voor mijn E.
dan ben ik om 11:10 klaar en zorg ik dat ik meteen zsm naar stal ga (heb al afgesproken dat de vader van mijn vriend en mijn vriend de trailer ophalen).
dan pluk ik mijn paard uit de wei en de spullen heb ik al in mijn auto klaarliggen..
dan gaan we heel lief even mijn paard in de trailer lokken en kom ik naar harskamp toe (40min rijden) dus ik denk dat ik dan optijd er ben :D
had eerst gepland dat ik mee ging de trailer halen etc.. maar merkte al dat ik dan ong. rond iets voor 2 pas in harskamp kon zijn ;) dat word hem niet :P
nu red ik het allemaal mooi wel (stress minder, en maar hopen dat zillion de trailer in wil want dat is ook niet zijn sterkste punt) gelukkig hebben we iemand op stal die hem wel ff erin schreeuwd, dat blijkt dus goed te helpen :') haha

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 07:28

hmm, via de foon is het toch lastiger tikken, weg bericht..

Komt nu heel dichtbij!

Gaaf dat we de mooiste foto groot krijgen, heb alleen amateur foto's van ons dus helemaal tof! En ben ook erg enieuwd naar de andere verrassing haha

Wordt vast super gezellig met al ons enthausiasme!

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:07

Nog 1 nachtje!! :D
Wie doen er knotten en wie laat het los??
Ik vind alysha stoerder met d'r manen los... maarja tis ook wel weer een happening... nog meer keuzes :roll:

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:54

Morgen is de langverwachte dag waar we zo lang naar toe hebben geleefd *\o/* *\o/* *\o/*

Ik vind Aqanto ook stoer met een losse bos, maar ik maak bloemkolen :Y) toch mooier voor op de foto met zo'n accomodatie/achtergrond....

oohhhww Aqanto begon er gisteren aan te trekken en te sjouwen van onderen en front erop! Ik wist niet eens dat hij dat in zich had 8-)
Echt nog nooit gevoeld, hopen dat hij dat morgen ook doet, maar dat zal wel niet :D

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:01

kleinvosje schreef:
Haha, ok!

Alle deelnemers krijgen na afloop, via de mail, de mooiste foto op groot formaat zonder copyright, voor aan de muur!

Wauw wat gaaf! Dat gaat Jolien super tof vinden!

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:03

Haha dames ik moet wel lachen om jullie hoor! Maak je toch niet druk om je rijbroek of het dekje. Je gaat er echt niet anders van rijden ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:06

Iorrr schreef:
Haha dames ik moet wel lachen om jullie hoor! Maak je toch niet druk om je rijbroek of het dekje. Je gaat er echt niet anders van rijden ;)

Hallo niet druk maken....het wordt wel vastgelegd op de gevoelige plaat :Y) daarbij komt het verslag + foto's hier uitgebreid op Bokt en in de Hoefslag :))

Ohhhwww en vergeten: ook bij mij thuis aan de muur :D

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:09

Ook Iris hoopt dat Alc net zo loopt als in de les woensdag, ging super fijn.
Hier ook een stoer paard met losse manen! Maar Alcazar krijgt ook de knotten erin, en in zijn voorlok een ieniemienie knotje :Y) , vinden wij toch wel heel netjes staan. Wij zijn nu al druk aan het voorbereiden wij vertrekken rond 15u richting Otterlo. Lees ik zit met een bakje achter de comp en Iris is het tuig aan het poetsen. Maar als de koffie op is, boodschappen doen zodat het thuisfront niet verhongert. En daarna ander hh klusje en Iris de andere beesten rijden en Alc wassen. Kortom nog veeeeel te doen voor we vertrekken.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:09

Iorrr schreef:
kleinvosje schreef:
Haha, ok!

Alle deelnemers krijgen na afloop, via de mail, de mooiste foto op groot formaat zonder copyright, voor aan de muur!

Wauw wat gaaf! Dat gaat Jolien super tof vinden!

Nou wij ook!!!!

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:15

listiglistje schreef:
Iorrr schreef:

Hallo niet druk maken....het wordt wel vastgelegd op de gevoelige plaat :Y) daarbij komt het verslag + foto's hier uitgebreid op Bokt en in de Hoefslag :))

Ohhhwww en vergeten: ook bij mij thuis aan de muur :D

Dat, èn we gaan mekaar zien := . Vind ik ook best spannend, heb hier altijd vet trots lopen doen. Maak me dus ook best wel een klein beetje druk over jullie oordeel.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:20

Haha zal allemaal wel meevallen toch? Ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar al die Tango's!

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:22

HAha dan ga ik ook maar knotten doen :o
En idd Iorrr, we gaan er niet anders van rijden, maar wel belangrijk voor de foto!
Niet druk over makken hoor Pizza!!!! Hartstikke zonde van je bloeddruk en nergens voor nodig :n
Overigens Kim, zag op het lijstje dat er bij mij geen niveau stond, maar 4 winst in 1 wedstrijd is toch wel B waardig? ;)