Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de foto's zijn mooi geworden odette!
kleinvosje schreef:Wienerieke, ikh eb je zien rijden, met de lap uit de mond van je paard. Jammer hoor, want hij liep verder wel lekker volgens mij!
Ik heb geweldig genoten! Voor het eerst sinds tijden heb ik niet het idee gehad dat ik te hard door de bocht ging, ik heb dan ook heel fijn gereden! Ik had 193 punten in de eerste proef (l1 ochtend) waarmee ik derde werd, en 181 in de tweede proef, waarmee ik geen prijs had helaas. Toch wel heel vet blij, en ik mag over naar de L2!
Maar had toch nog 173 en 177 met de middengalop die die helemaal niet durfde te doen! Ik heb jou niet gezien.. Op zich had ze fijne stukken, maar met die tong ga je toch iets meer rommelen om die tong naar binnen te houden en dan is het zo'n stresskip die meent dat ze over de zeik moet zijn i.pv. gewoon de tong binnen houden...
Ze zijn mooi geworden Odette! Super blij mee, dit was pas mijn tweede wedstrijd en altijd goed om met de tijd vergelijkingsmateriaal te hebben 
En ik zie nogal wat verbeterpunten bij mezelf, maar daar kun je als fotograaf niets aan doen
Super bedankt nog in ieder geval! 

Ik hou me aanbevolen, ik heb wel vroeg gestart, 10 over 9 en 5 voor half 10!
Ik ga hier echt helemaal stuk.