Hmm.. Geloof het niet. Ik ben wel aan het leren (nja.. colleges uitwerken, maar da's ook goed), maar kijk hier blijkbaar nogsteeds
Jeetje kijk ik een paar uurtjes niet, bijna 2 paginas vol...... Ik heb ook toetsweek En hallo Inge die meegaat, gezellig
Haha, hoii ik hou ook niet van toetsweek, maar af en toe moet het he ach met 13mei in me hoofd overleef ik het,, maar raak ik ookk afgeleid,, op welke geweldige paardjes we gaan enzo ja ik heb er zin in
ja ik werk als klantendervice agent en ik krijg deeze week training om ook wanbetalers te woord te staan enzo en dat moet blijkbaar in de kelder -.-
Veel plezier hea als jullie gaan! Ik zie de meesten op kamp wel, o het is alleen Britt, Linda en Marlous En die kende ik al
SUUSJE! Hoe is het leasen van witje? Gaat het goed?In de kelder.. Lekker en dat met dit prachtige weer!
@naoom, mij ken je niet, en zul je ook niet op kamp zien Jammer dat je niet meegaat, maar er zullen vast wel meetings komen
Suuskipje schreef:ik zie je zaterdags nog wel denk ik naoom, misschien kan je de eerste rit met ons meegaan?Zaterdag?? heb ik iets gemist?@ Simoon, die komen er zeker nog wel
Ohja, Britt told me. Ik zou wel mee willen hoor maar ik weet niet of Louise dan ook mee wil (we rijden met elkaar terug)