oke MARIT! dan slaap ik maandag bij jou en dan moeten lindi en merel maar eventjes zien wat ze het beste uitkomt, naar jouw of naa rmijn huis komen als ze mogen blijven slapen
papa vind het vreeemd dat ik met mensen ga die ik neit ken! maar krijg wel geld, en marit? anders belt me moeder even met joune? dan mag ik zeker, zonder dat me vader het eng vind
Bij deze nog een keer officieel in dit topic: Ik kan dus niet mee
Want er komen kennisen van mij en mn ouders, en die zie ik maar 1 keer per jaar / 1 keer per 2 jaar, dus mn ouders vonden het nevernooit goed dat ik dan weg zou zijn.
Als de volgende meeting in zomervakantie plaatsvindt ga ik sowieso mee, want ik heb nog niet eens een vakantie naar ergens gepland staan
hihi m'n moeder vond het toen ook eng toen ik bij Estelle ging logeren, ze zei; 'nou je vermaakt je maar en ik kan je niet zomaar ophalen' maar het was er hartstikke leuk! maar nu vind ze het niet zo eng meer.
IK HEB ER ZO'N ZIN IN
aaah wat jammer debbie maar ik snap je ouders opzich wel.
Merel__
Geplaatst: 02-05-10 19:37
ik mag niet, van me moeder mocht ik! maar me vader vind het allemaal maar niks, en me moeder ging na denken en vond het ook niks. dat ik ga afspreken met mensen die ik niet ken. en dat ik bij vreemde mensen in de auto ga! omdat ook wel stukje rijden is!