oja ik had ff geen rekening gehouden met alicia en renee. toch maar het oude verzamelpunt aanhouden dan? elvira: dat ken jij ook, heb je al eens vaker geparkeerd.
Dus parkeren bij de klinkert? (is idd goed te doen voor mij, half uurtje rijden) en vanuit daar naar het verzamelpunt rijden. Ik vind het allemaal prima hoor Met hoeveel man gaan we eigenlijk?
ja ik ken de klinkert maar dat is voor ons echt super ver om! de weg van de ijsbaan naar het verzamel punt weet ik ook niet! maar ik kijk wel even moet zowieso nog vervoer regelen.
Klinkert is ook ver voor mij geloof ik, weet niet precies hoe ik daar moet komen, maar als ik dan nog een rit van 2 uur moet maken wordt het wel erg lang voor mij, dus ik kan ook gewoon ergens gaan staan waar jullie langskomen dan?
Moet trouwens nog even kijken of het gaat lukken, maar laat ik nog wel weten! De 26e toch he?
Jongens ik kan niet mee, hebben dan net belangrijke wedstrijd, en we missen al 2 speelsters.. Dusss, als we keertje op zaterdag gaan, kan ik vrijnemen, dat gaat makkelijker dan op zondag
Diandra: Wat erg joh! Je had zo veel lol met hem. Hij was ook leuk gewaagd aan Sam. Zo jammer! Ga je nu weer op zoek naar weer een weidemaatje of nu even niet?
lijkt me beter om het maar te verzetten. blijft niet veel over zondag. ik kan ook nog niet garanderen dat we meekunnen. afhankelijk van de paddestoelengroei hiero