Fijn om te lezen dat je toch nog zin in iets hebt naderhand Siet en lijkt me meer dan logisch dat je het niet alleen hoeft te doen! Ik wil met alle liefde mijn hulp aanbieden
BBQ lijkt mij ook leuk! Als het kan ben ik zeker van de partij.
Rijd alleen met een vriendin naar de keuring toe, dus moet even bedenken hoe ik dat dan ga doen. Eerst maar naar huis rijden, auto ophalen en dan naar jullie toe rijden of zo..
Oke, dan doen we een BBQ... Ik wil op zich wel de boodschappen allemaal in huis halen, maar dat de kosten dan wel gedeeld worden..
Misschien als Esmee (Mando) ook komt naar de BBQ dan kan je misschien wel carpoolen terug naar huis Rianne?
Madeira_
Geplaatst: 23-06-10 17:45
Sorry ik dacht dat ik al had gereageerd .
Maar ik kan niet komen, omdat het tijdje terug niet meer door zou gaan had ik met een vriendin afgesproken die hier komt logeren. Ik zie haar heel weinig helaas, anders had ik het wel even kunnen verzetten.
silby
Geplaatst: 23-06-10 17:46
aah een BBQ is altijd leuk en uiteraard worden de kosten gedeeld....lijkt mij niet meer dan logisch Als je hulp nodig hebt met de boodschappen??
Inderdaad, maar even een prijs samenstellen dan Siet!
En het zou wel een idee zijn om met Esmee mee te kunnen rijden inderdaad. Dan nog het vervoer naar jullie toe.. Kan ik dan gewoon met jullie mee rijden? Als er nog plaats over is..
Oke, al weet ik niet of hij er zin in heeft hoor, mischien blijft hij wel liever thuis met de meiden Of dat hij moet werken, dat is ook nog een optie.. Zal dit weekend even checken!
Jaaa! Ik ben er ook met de BBQ en natuurlijk worden de kosten gedeeld! Als er wat meegenomen moet worden, dan kan ik het ook wel hier halen en meenemen naar jullie
Ja, natuurlijk mag dat Maartje... Hoeft Lotje geen hamburgertje ofzo? Kan wel hoor...
Dat is idd ook een idee
Normaal is ze niet heel erg van het bbq vlees, haha het wachten op het eten duurt haar dan te lang , dus dan warm ik vaak een blikje knakworstjes op . .