goedemorgen zoetjes en tot straks ! Ik werk tot half vijf in hoofddorp en heb anderhalf tot twee uur reistijd maar ik doe mn best. Smokkel wel een half uurtje . Nog even langs huis om mn huistijgers te verzorgen, maar ik woon op loopafstand van t station dus komt goed !
moonsparkle
Geplaatst: 29-01-10 08:07
Reis je dat speciaal voor de meeting of ook om naar huis te gaan? bahbah ik heb me verslapen, wat doe je hier dan? Sja ik kon het niet laten Tot straks!
Sjaap
Geplaatst: 29-01-10 08:29
Nee hoor moet hier sowieso heen . Ik woon in Utrecht, maar werk 2 dagen per week in Hoofddorp, en 2 per week in Haarlem Erg onhandig, maar t feit dat mn ouders in Hoofddorp wonen maakt t wel makkelijker. Daar zit ik nu ook .
Goeiemorgen! Nog een dagje werken en dan heerlijk weekend Anne, heb jij mijn nummer nog, want ik kan jouwe op de een of andere manier niet meer vinden! Emma, ik sla je nummer gelijk op. Heb er zin in
Zoals Iris al zei kan ik niet mee Gisteren voelde ik me nog helemaal prima, maar 's avonds kreeg ik buikpijn en 's nachts werd ik wakker met koorts. Ik vind het echt heel erg balen, want ik had me er ook echt op verheugd.
He meiden. Hier ik vanuit de bus richting schiphol en dus utrecht. Ik heb een lichaam dat begint te protesteren tegen mijn afgelopen periode korte nachten en veel werken en voltijd school, en ik ben op t moment absoluut niet fit dus vergeef me als ik niet heel spraakzaam ben vanavond. Ik ga overigens dus wel gewoon mee, moet alleen even kijken of ik de film ook nog trek maar denk dat t wel goed komt. Tot straks !!
getver ik sta te trillen op mn benen. Zo even een hap suiker nemen en dan kom ik eraan ! Zo als ik me nu voel hou ik t alleen bij eten dames sorry, maar pin me er niet op vast. Wie weet wat een lekkere pasta en een biertje voor effect hebben Tot zo !!