R0X schreef:Ohja en ik kan de eerste 10 seconden van 'dust in the wind' whahaha. Maar die telt dus nog niet mee
Kent trouwens iedereen Mr Rock & Roll, en Het is een nacht?![]()
uhuh

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R0X schreef:Mijn mams doet ook aan tarot, geeft les en is coach. Pas heeft ze nog een legging voor mij gedaan
Ffortuna schreef:R0X schreef:Mijn mams doet ook aan tarot, geeft les en is coach. Pas heeft ze nog een legging voor mij gedaan
Ik zie nu zo'n tijgerprintlegging voor me. Of bloemetjes
Gitaar lijkt me wat overdreven, tenzij we allemaal ons haar invlechten en in bloemetjesjurken gaan lopen. En met een busje beschilderd met bloemen komen, en roepen FLOWER POWER! En daarna doorgaan naar één of ander festival.
Ffortuna schreef:Tenzij we kumbaya gaan zingen bij Cissy of bij HJ op stal![]()
insun schreef:Whouhaha, jullie zijn écht gestoord!!![]()
Hou op! Ik zie het helemaal voor me.
hestejente schreef:Als pluis ook net zo gestoord is in het echt wordt 't vast gezellig
cissy schreef:mn waxcoat stinkt wel naar paard is dat erg?
hestejente schreef:Insun zal ik wel herkennen,welke idioot rijdt er nou op zondagochtend bij mij de straat in om daar iemand in een rijbroek op te halen
cissy schreef:het wordt dikke pret zondag dat heb ik al wel door! hahaha!
Kumbaja bij mij thuis met spacekeek en strikjes in ons haar! Daarna iets met waxcoats en stokjes bij Pluis en dan met zn allen half stoned gaan eten bij de griek, ondertussen dieetvoorschriften krijgen van Rox, Ik ben er bij hoor!
hestejente schreef:tja, stel je toch eens voor dat bijvoorbeeld insun en ik elkaar meteen al niet liggen, en dat we vechtend de auto uitrollen. Of dat er onderweg rare stiltes vallen ofzo
insun schreef:Pluis, jij ziet er heél anders uit dan ik dacht. Tot je PB zag ik je als een échte Hollandse meid. Daarna en na je post over je haar na regen kreeg ik al meer een voorstelling. Na het zien van je foto vind ik dat je héél veel lijkt op onze snackbar-mevrouw.Zij heeft Indonesisch bloed. Jij ook?