De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:47

R0X schreef:
Ohja en ik kan de eerste 10 seconden van 'dust in the wind' whahaha. Maar die telt dus nog niet mee ;)

Kent trouwens iedereen Mr Rock & Roll, en Het is een nacht? := _O-

uhuh :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 16:55

R0X schreef:
Mijn mams doet ook aan tarot, geeft les en is coach. Pas heeft ze nog een legging voor mij gedaan

Ik zie nu zo'n tijgerprintlegging voor me. Of bloemetjes :D
Gitaar lijkt me wat overdreven, tenzij we allemaal ons haar invlechten en in bloemetjesjurken gaan lopen. En met een busje beschilderd met bloemen komen, en roepen FLOWER POWER! En daarna doorgaan naar één of ander festival. 8-)

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:08

Whahaha! Ik wilde al met mijn hippie busje incl trommels en blow aankomen ;)
Nee ik neem mn gitaar niet mee hoor, dat wil ik jullie niet aandoen :P

Anoniem

Re: De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:11

Hahahaha nee Rox als je met dat alles aankomt doe ik mee :))

Nee het is meer dat een gitaar (in de eerste helft van de meeting) me niet zo praktisch lijkt. Tenzij we kumbaya gaan zingen bij Cissy of bij HJ op stal :+ :D
*rolt van stoel van het lachen na beelddenken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:14

Ffortuna schreef:
R0X schreef:
Mijn mams doet ook aan tarot, geeft les en is coach. Pas heeft ze nog een legging voor mij gedaan

En ik zag een blauwe met jawel, roze strikjes aan de zoom :P

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:17

Whouhaha, jullie zijn écht gestoord!! _O- _O- Hou op! Ik zie het helemaal voor me. _O-

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:41

Ffortuna schreef:
R0X schreef:

Gitaar lijkt me wat overdreven, tenzij we allemaal ons haar invlechten en in bloemetjesjurken gaan lopen. En met een busje beschilderd met bloemen komen, en roepen FLOWER POWER! En daarna doorgaan naar één of ander festival. 8-)

Ik heb nog een bloemetjesjurk én vlechten... :P

Ffortuna schreef:
Tenzij we kumbaya gaan zingen bij Cissy of bij HJ op stal :+ :D

_O-

Maar ik ga helemaal met insun mee:
insun schreef:
Whouhaha, jullie zijn écht gestoord!! _O- _O- Hou op! Ik zie het helemaal voor me. _O-

(heel effe serieus tussendoor) Rox, heb nooit geen cursussen oid gedaan, gewoon mijzelf geleerd, beetje intuitie erbij et voila...Het allerengste is dat het bij mij nog uitkwam ook. Ben gestopt met regelmatig leggen toen ik iets legde wat leek op een nogal schokkende gebeurtenis in de zeer nabije toekomst. Ik had paardrijles die avond...Ben, in tegenstelling tot wat ik zelf gedacht had, niet enorm van een knol gedonderd maar was wel totaal overdonderd, ik kreeg me zomaar een verzorgpaard in de schoot geworpen die avond...Erg creepy...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:45

Ik heb een keer een reading gehad aan de hand van mijn geboortedatum, -tijd en -plaats. Niet aan de hand van astrologie, maar echt een soort reading. Was supermaf, ik ging er echt heel sceptisch in (ben ik nog altijd tegen dat soort dingen, ik ben er gewoon te nuchter voor) maar het was echt zo bijzonder, heel veel van wat ze zei klopte!
Ze zou trouwens een soort persoonsbeschrijving geven van mij, van mijn interesses en karakter, hoe ik in elkaar zit. Ik was na afloop echt verbaasd hoeveel ze goed had.

Jammer dat ik daar niet nog eens heen kan gaan, dit was in de USA in de tijd dat ik daar werkte.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 22:35

het wordt dikke pret zondag dat heb ik al wel door! hahaha!
Kumbaja bij mij thuis met spacekeek en strikjes in ons haar! Daarna iets met waxcoats en stokjes bij Pluis en dan met zn allen half stoned gaan eten bij de griek, ondertussen dieetvoorschriften krijgen van Rox, Ik ben er bij hoor!
*mn waxcoat stinkt wel naar paard is dat erg? Alhoewel ik niet denk dat die van jullie naar bloemetjes ruiken*

de voorpret is al leuk, hoop niet dat het in het echie tegenvallen hoor.... hahahaha! ik wil met buikkramp en kramp in mn kaken met een hoop leuke foto´s en een volle maag naar huis.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 22:46

Die volle maag wil ik ook, en de rest ook :P

tja, stel je toch eens voor dat bijvoorbeeld insun en ik elkaar meteen al niet liggen, en dat we vechtend de auto uitrollen. Of dat er onderweg rare stiltes vallen ofzo :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 22:55

dan rij je toch de rest vd dag met iemand anders mee? of je gaat achterin zitten?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 22:56

Ik bedoel: wat als er de hele dag in het hele gezelschap het niet klikt? :+ Misschien vinden we elkaar wel heel stom.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:01

denk je echt dat dat zo gaat lopen? Ik ken nu al 2 van de groep en het voordeel is dat we bij mij beginnen, als het echt niet klikt blijf ik gewoon thuis... hahaha, nee joh, zal best meevallen, ik neem aan dat we hier niet anders zijn dan normaal toch? toch? toch?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:04

Als pluis ook net zo gestoord is in het echt wordt 't vast gezellig :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:07

wat alleen vreemd zal zijn is hoe iedereen er uit ziet, je hebt nav bokt toch een soort idee over mensen en dan blijken ze in het echt er heeeeeeel anders eruit te zien, dat is wel grappig..
Heb ik ook altijd met personeelsfeestjes, de partners die dan bij de collega´s horen zijn ook nooit wie je denkt dat het zijn, maar erg leuk is dat wel!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:10

Ja, ik kan me totaal geen voorstelling maken bij Ffortuna. Bij rox en pluisje ook niet echt. Eigenlijk alleen bij jou (duhh) en poes. Insun zal ik wel herkennen,welke idioot rijdt er nou op zondagochtend bij mij de straat in om daar iemand in een rijbroek op te halen :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:12

Oh, mijn buren zijn trouwens op vakantie dus we kunnen het hele erf volzetten met auto´s, normaal moet je rekening houden met dat zij wegkunnen maar nu hoeft dat niet! Alleen hun jongste zoon is nog thuis maar die rijdt geen auto dus hoeft ook niet weg... handig!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 01:37

Nah, voor de liefhebbers en om de schrik niet ál te groot te laten zijn, zo zie ik er ongeveer uit.
Ben ook erg benieuwd hoe jullie er in het echt uitzien en zijn! Heb er alvast zin in!

hestejente schreef:
Als pluis ook net zo gestoord is in het echt wordt 't vast gezellig :D

En bedankt... >;)
Ik ben niet gestoord, ik ben anders...

cissy schreef:
mn waxcoat stinkt wel naar paard is dat erg?

mijn wascoat hangt 95% van de tijd op stal in de zadelkamer, waar denk je dat die naar ruikt? Juist! Bloemetjes. Bloemetjes met een leer/wax/paardengeur... :P

hestejente schreef:
Insun zal ik wel herkennen,welke idioot rijdt er nou op zondagochtend bij mij de straat in om daar iemand in een rijbroek op te halen :+

O, ga ik lachen als de halve straat volstaat met in rijkleding wachtende mensen... :D

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 04:39

cissy schreef:
het wordt dikke pret zondag dat heb ik al wel door! hahaha!
Kumbaja bij mij thuis met spacekeek en strikjes in ons haar! Daarna iets met waxcoats en stokjes bij Pluis en dan met zn allen half stoned gaan eten bij de griek, ondertussen dieetvoorschriften krijgen van Rox, Ik ben er bij hoor!

_O- Hou op!! *Hijst zichzelf voor de derde keer omhoog op de stoel waar ze al drie keer vanaf gevallen is. Pist ondertussen in haar broek.* _O-
Beter dan dit kan het niet worden. Kunnen we die meet niet een jaartje uitstellen?

hestejente schreef:
tja, stel je toch eens voor dat bijvoorbeeld insun en ik elkaar meteen al niet liggen, en dat we vechtend de auto uitrollen. Of dat er onderweg rare stiltes vallen ofzo :+

Je wacht wél met vechten totdat we uit de auto stappen, he. Anders wordt het wel héél gevaarlijk. :oo
Rare stiltes? Met jou? Neuh, jij praat jezelf voorbij van de zenuwen. :=

Pluis, jij ziet er heél anders uit dan ik dacht. Tot je PB zag ik je als een échte Hollandse meid. Daarna en na je post over je haar na regen kreeg ik al meer een voorstelling. Na het zien van je foto vind ik dat je héél veel lijkt op onze snackbar-mevrouw. :j Zij heeft Indonesisch bloed. Jij ook?

Van ROX heb ik ook een voorstelling; van haar heb ik ook al een aantal foto's gezien. Ffortuna is voor mij ook een raadsel. :=

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 09:17

insun schreef:
Pluis, jij ziet er heél anders uit dan ik dacht. Tot je PB zag ik je als een échte Hollandse meid. Daarna en na je post over je haar na regen kreeg ik al meer een voorstelling. Na het zien van je foto vind ik dat je héél veel lijkt op onze snackbar-mevrouw. :j Zij heeft Indonesisch bloed. Jij ook?

ja, das wel effe schrikken hé? :P
Ik ben een vuilnisbakkie en heb oa. Indonesisch bloed (ook Iers, Portugees, Duits, Belgisch, Russisch, Joods en oja, ergens ook nog Nederlands). Ik maak trouwens ook erg lekkere kipnuggets... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:58

Ffortuna is blond en klein (kruising NL x NL x Vlaams x NL om in paardentermen te blijven :P ). Met pony, maar dan op d'r kop. Met wsl een spijkerbroek aan. En veel moeite om al op Miss te klimmen :+

Pluis, jij ziet er anders uit dan ik in gedachten had al weet ik niet precies hoe dat dan was.

HJ is lang, een soort stelt volgens mij :P

Cissy heb ik al gezien :j dus dat weet ik al. Die is eigenlijk echt hetzelfde als je op Bokt al merkt!

Bij Insun en Rox kan ik me dan totaal weer geen beeld vormen.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 17:36

Ik heb werkelijk waar bij niemand een voorstelling. Als ik aan Cissy denk, denk ik aan lange wilde haren... (?) , bij pluis aan jawel, pluizeharen! En voor de rest...werkelijk waar geen idee!
Ik heb zat foto's in mijn profiel staan, dus als jullie die nou eens allemaal gaan bestuderen dan hoef ik mij niet meer voor te stellen, das handig!
Ik vind het altijd heel erg lastig als ik een nieuwe groep mensen ontmoet, om dan van iedereen de namen te onthouden ;)
Whoops...

Ik heb 2 waxjassen hangen hier, een oude stinkende, en een nieuwe heeeeeelemaal uit Aussie! :D Een echte drizabone :P
En ik heb 2 hoeden, en nog één die heel groot is. Iets voor jou pluis? :D

Moet ik mijn geniale australische stock whip nog meenemen? Om de paarden aan het werk te zetten als ze staken in de regen? :P

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:00

Wat versta jij onder groot Rox? :D Mijn hoofd is idd gigantisch, al zie je dat niet. Al meer mensen hebben geprobeerd caps en hoeden op mijn hoofd te planten 'Dat pas jij heus wel' om vervolgens, omdat dat dan netjes bovenop mij hoofd stond ipv gewoon op, erg verbaast te reageren 'Jeutje, jij hebt wel een héél groot hoofd'...

Btw, Jack liep vanmiddag met haar staart te zwaaien en had weer interesse in Pepper. Nu nog maken dat het morgenmiddag redelijk weer is en dan zouden we zomaar idd sexende paarden kunnen zien... ;)

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:17

Vandaag hebben die stokjes van jou hun werk goed gedaan, Pluis. Nu morgen ook nog. :j

Van de meesten heb ik al foto's gezien in hun profiel, dus daarvan heb ik dan wel een idee. Bij Ffortuna kan ik me na haar beschrijving van zichzelf ook wel enigzins een beeld vormen. Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik in dat beeld haar gezicht moet invullen. :D
Ik ben juist héél benieuwd naar jullie stemmen. Die van Poes en Hj heb ik al gehoord op de filmpjes. Cissy lijkt me een enigzins zware stem te hebben terwijl ik me bij Ffortuna's dan weer juist een zacht piepgeluidje (waarschijnlijk door die muis als ava) voorstel. Van Pluis' en Snackies stem heb ik geen voorstelling en die van ROX zal vooral luid en duidelijk zijn. :D

Wij mogen vanavond babysitten :roll: dus ik weet niet of ik nog gelegenheid krijg om hier nog even langs te komen vanavond. Mocht dat niet zo zijn wens ik jullie allemaal een prettige avond en een goede nachtrust toe en vóóral wil ik zeggen: TOT MORGEN!! *\o/*

Hj, ik rij hier om kwart over zeven weg. Als alles goed gaat, ben ik zo rond kwart voor negen bij jou en zijn we om half tien bij Cissy.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:22

Ik zal voor geluids materiaal zorgen, Ik kom mee naar cissy, en daar vandaan ga ik weer naar house :D
Ik ben zo benieuwd naar iedereen