Was ook een vraag hoor Dacht dat nathalie met de trein zou komen anders, maar jij reed alleen geloof ik en zij met de trein alleen en toen dacht ik nou
Ik merk het al. Iedereen is wild enthousiast om me "ff" in Limburg op te halen. Ik hoop dat Light het leuk vind op zijn nieuwe stal en niet te gestrest is volgend weekend zodat ik ook kan komen....
lovelance
Geplaatst: 28-05-09 14:40
Ik kom langs mn deur, de paddock, het woonhuis en de oprit. Ik kan op die route ook wel mensen ophalen!
Woehoe! Heb er echt heel veel zin in! Is er al bekend hoelaat iedereen komt? Er was een lijstje daarvoor, had iedereen die al ingevult? Weet iedereen het uberhaupt al?
Ik heb er zin innnn...nog maar 7 nachtjes slapen. Geen idee hoe laat ik kom, ik pas me aan aan de rest. Maar moet nog wel even naar Telma en eventueel boodschappen doen. Het is ongeveer een uur tot 5 kwartier rijden dus voor mij valt het mee....
Steph, kun jij nog even een adresje pb'en Kan Tomtom het werk laten doen Is voor mij een denk ik zo'n uur en 50 minuten rijden dusse...ik vertrek gewoon bijtijds. Uur of 13.00 was het toch ongeveer?
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-09 10:35
Menschen, ik kom met de trein. Met de auto is het toch 2.5-3u rijden, en tootootje vindt dat niet tof. Ook ik niet, ik moet me dan echt 2.5u goed concentreren en daarna me nog in een menigte van onbekende mensen storten.. Ik trek dat niet
Ik kom (evt met Marlies en Lilian) waarschijnlijk aan om 12.07u (of 12.37 of 13.07) op Schagen. Wie oh wie komt mij oppikken??
*steekt vinger in de lucht* Ik drink geen ivm mijn darmen, dus als er een sapje ( geen light, ook daar kunnen die debiele darmen van mij niet tegen) gehaald kan worden, heul graag *Lastig mens!*
Anouk94
Geplaatst: 01-06-09 14:29
Geef mij maar een biertjuhh! grapje..
T maakt mij niet uit als het maar geen cola is Iets sappigs is lekker hoor
Ilsiie
Geplaatst: 01-06-09 14:38
Anouk, jij mag nog helemaal geen bier
Ik hou ook meer van sapjes (als in; dubbeldrank of appelsap ofzo, geen sinaasappelsap of prik voor mij iig ) maargoed, anders is er altijd nog een kraan met water doe ik 't ook prima op