RmMM, gaan op tinkerrit al voor de tweede keer!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: RmMM, gaan op tinkerrit al voor de tweede keer!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:18

jeej de foto's zijn toch nog aardig gelukt!! Heb mn best gedaan maar dat donkere licht was vreselijk! Geprobeerd iedereen erop te krijgen!
Pub, jouw foto's zijn juist gaaf, allebei! Nu het filmpje nog :P Komop marlies, laat zien!

Oh dat was verena! Vroeg me al af wie ze was (kan je ook vragen sarah! oja....), vond dr niet echt maatje meer namelijk!

Volgende keer wil ik zeker weer meerijden! Alhoewel ouwehoeren met marlies ook erg gezellig was :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:36

Ik kreeg hem gisteren niet geupload om de een of andere reden.Zal straks eens kijken of het wel lukt :)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 12:08

Jaaaaa chreetje is weer wakker! En de spierpijn valt gelukkig nog mee!

nelly_555

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:50

Mmm mmm, bij mij valt de spierpijn ook reuze mee! Had gedacht dat ik niet meer normaal zou kunnnen lopen :)) . Maarja ik heb ook niet zoveel lichtgereden en ook grotendeels doorgezeten, dus daarom zal het ook wel meevallen :P .

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:28

bedankt voor het meemogen op jullie rit :D
ik zat achteraan op de GEWELDIGE (maar sjaggie - ben niet erg gesteld op andere paarden) haf > heb helaas niet veel gezegd maar was al doooodmoe en had veel aan mn hoofd dus heb in stilte genoten van deze rit :D :D
leuk dat ik een foto heb van mij op de haf :)
wil hem echt hebben...heb super fijn gereden haha!!

wil graag mee (mocht dat dan mogen) op barbeque rit en beloof dat ik dan blijer ben :P

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 13:40

Sabby, ik denk dat de ene een genieter was die je hoorde (waaronder ik zelf) maar je hebt ook mensen die in stilte het meeste genieten. Het belangrijkste is dat we met zn alle genoten hebben!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:45

pubelia schreef:
Sabby, ik denk dat de ene een genieter was die je hoorde (waaronder ik zelf) maar je hebt ook mensen die in stilte het meeste genieten. Het belangrijkste is dat we met zn alle genoten hebben!

helemaal mee eens! Ook al zijn mensen stil, prima toch? Niet iedereen kan zo luidruchtig aanwezig zijn zoals pub en ik! Zou wel erg onrustig en druk worden dan hahahaha

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 13:50

Waren wij luidruchtig dan?? Wij hadden gewoon veel te bespreken zwerte! Anders was je wel op tijd thuis geweest :P

Verena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:31

Hee hee,

Vond het ook super gezellie :D en als het aan mij ligt volgende week weer :D. Alleen de spierpijn, ben vandaag halfdood gegaan aangezien ik nog een paardje gereden heb van Marcia en vervolgens mijn eigenste nog!! dus effe op mijn tanden moeten bijten!! Coole foto's ook!! zou degene van mij ook graag willen hebben en die van de groep natuurlijk!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:26

Leuke foto's weer :D sta er niet echt charming op maarja das normaal voor mij.

Ik wil donna ook hebben haha die is zooo lief :D

nelly_555

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:00

Ik zet hier even wat nieuws neer over de shire mini-meeting omdat anders het HK topic zo'n meeting topic wordt en vind het nog een beetje vroeg om al een apart topic te maken.
Ik heb mail gehad van Joke, Maar ze zit dus voller als ik dacht. We zouden op dinsdag 4 of donderdag 6 augustus een 2-uurs rit kunnen doen. Maar zwerte gaf al aan dat doordeweeks voor haar niet handig is. Ik zal nog wel even navragen of en wanneer ze anders weer plek heeft op een zondag ofzo. Doordeweeks in september lukt ook niet want dan moet ik (en misschien andere ook) weer naar school.
Wel moet ik zeggen dat ze best duur is geworden. Ze vraagt voor 2 uur €40,- per persoon, voor en na krijg je bij haar wel wat te drinken. Maar vergeleken met 35 euro voor 3 uur rijden en lunch bij de tinkerboerderij is dit natuurlijk wel veel.
Hier staat een filmpje ter impressie van hoe zo'n rit er aan toe gaat: http://www.filmpjes.nl/bekijken/44016
Laat maar even weten wat jullie* ervan vinden...

*zwerte, ellenAST, annepanne, suuzepuus.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 23:04

Nelly555 mij lijkt het een leuk idee. Maar ik vind het wel heel erg duur. Ik vind het niet erg om te reizen. Dus is er niks anders bij jullie in de buurt. (van drenthe bv) waarbij we bv ook kunnen rijden?? Of met zn alle iets leuks kunnen doen?

nelly_555

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:12

Hey pub, zoiezo zat de shire-rit ook alweer vol (max 5 pers.). Maarja omdat de prijs dus inderdaad nogal tegenvalt moeten we maar even zien wie er nog steeds mee door willen gaan.

nelly_555

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:25

Nou nog weer even wat aanvullend nieuws. Op zondag 9 augustus viel wat af, dus dan heeft ze in de middag weer plek. Ze zegt van ookal is het een 2-uurs rit, ze zijn meestal niet binnen 2 uur terug en je bent waarschijnlijk toch wel de hele middag onder de panne. Ochtend zou eventueel ook nog wel kunnen maar dan moest ze ff wat dingen veranderen. Laat zo snel mogelijk weten wie wat wilt doen! Anders is de plek misschien zo weer weg :P .

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 23:37

Ik zou eingelijk wel mee willen! Als zwerte dan ook mee gaat... Zou ik wel gaaf vinden als jullie mij op zo'n shire krijgen...

*zwerte, ellenAST, annepanne, suuzepuus en Pubelia

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:44

in de zomer maanden wordt erg lastig voor mij.... moet dan echt super veel werken doe ik nu toch ook al???jajaja maar in de zomer nog meer) ik wil mn plekje wel afstaan aan pub. misschien is deze zomer onze trailer wel klaar en heb ik venture (en mezelf) weer in conditie. dan kunnen we wel samen mee!
paardje van 165 kan toch best meedoen met de shires???

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:46

Zal het ff met m'n mams overleggen want die is dan dus 9 augustus jarig :+

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 23:48

suuzepuus schreef:
in de zomer maanden wordt erg lastig voor mij.... moet dan echt super veel werken doe ik nu toch ook al???jajaja maar in de zomer nog meer) ik wil mn plekje wel afstaan aan pub. misschien is deze zomer onze trailer wel klaar en heb ik venture (en mezelf) weer in conditie. dan kunnen we wel samen mee!
paardje van 165 kan toch best meedoen met de shires???

Dan kunnen we jou mooi op je kopje spuugen :P

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:53

-O-

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 23:54

suuzepuus schreef:
-O-

:D *\o/*

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:00

pas maar op. ik duw je zo van die grote knollen af. en dat doe ik dan midden in het bos zonder bankje of boomstronk in de buurt ~~}>

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 00:08

suuzepuus schreef:
pas maar op. ik duw je zo van die grote knollen af. en dat doe ik dan midden in het bos zonder bankje of boomstronk in de buurt ~~}>

Moet je wel heel sterk zijn om mijn gewicht eraf te krijgen van zo'n snot neus hoogte :P

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:17

ik denk dat ik een gel pad en een bontje onder mn zadel doe. en een dikke pad. dan neem ik ook nog iets mee om jullie makkelijker om te duwen en ga ik een dag voor de rit bij de shire stal langs om de zadels goed in te olien }>
en als laatste red middel neem ik een hengel met een wortel mee ~~}>

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 00:25

hihi, dan neem ik een doek mee en 1 seconde lijm. Met de doek veeg ik de olie eraf en doe dan 1 seconde lijm erop zodat ik er goed op blijf zitten. en een zaag daar kan ik je hengel mee door zagen. Dan een zweep zodat jou paard goed door loopt :D

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 08:23

_O- _O-