Femke, maak je 2x dezelfde 'workshop' voor beide groepen ? Of behandel je bij beide groepen iets anders ?
Kan namelijk zijn dat als ik hoor van een bepaalde vraag van iemand uit de andere groep, dat ik denk... Ah dat is eigenlijk ook wel nuttig om te weten Dat ik daar zelf niet opgekomen was zeg maar...
Ja, in principe wordt het dezelfde workshop. Maar er zullen ongetwijfeld wel wat verschillen in zitten
Als 1 groep toevallig met z'n allen vooral rijfoto's wil oefenen en eigenlijk geen portretten, terwijl groep 2 bijv. vooral portretten wil en bijna geen rijfoto's, dan kun je je voorstellen dat er wel wat verschil in komt.
De groepen bepalen dus zelf ook wat ze leren!
Ik maak een basis programma, aan de hand van de vragen. En tijdens de workshop gaan we daar dan verder op in.
Oh, we doen op de dag zelf waar behoefte aan is Maar als jij specifiek vragen hebt over bijv. rijfoto's, dan is het wel handig om dat alvast in je lijstje aan te geven
Uhm zijn er mensen die nog routes nodig hebben/willen? Stuur me ff een pb en waar je vandaan komt. Voor het laatste stukje in het dorp zal ik wel even een algemene beschrijving maken omdat navigaties daar bijna altijd de "onhandige" route nemen en je bij een ander hek dan bij de boerderij naar binnen moet.
Die zal ik van het weekend gewoon wel ff in het topic posten. Is er nog iemand die van het station ofzo gehaald moet worden?