Met wat knip en plakwerk Eigenlijk heel erg makkelijk. Je geeft de .srt bestand (ondertitelingsbestand) dezelfde naam als de .avi bestand (videobestand). Dus alles voor de . Dan moet de ondertiteling er meteen bij passen. Heb net nog even gecontroleerd en de ondertiteling past er perfect bij
in de bios? ik heb m in slechte kwaliteit gekeken maar broer meteen opdracht gegeven m te downloaden Wou dat het echt kon en vooral dat ik dan dat meisje was
en doen moeten beide bestanden in dezelfde map staan tijdens het branden of afspelen neem ik aan? Is inderdaad heel simpel! Dat kan ik ook
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 21-01-09 13:44
Ja idd. Ik maak dan een map aan met daarin de ondertitelingsbestand en de videobestand en dan moet het gewoon meteen lukken. Afspelen gaat nu wel helemaal goed. Branden heb ik nog niet veel ervaring mee (alleen met muziek) maar mijn vriend kan me daar wel bij helpen En op usb gaat het meteen lekker snel Mocht je nog een websites met goede ondertitels willen hebben moet je het maar even laten weten.
Zitten er extra's op??? Als er geen extra's opstaan dan ga ik mijn afleveringen met ondertiteling op dvd's zetten. Ook dvdkwaliteit en het scheelt dan 50,-