Hmm oke ik heb de reservering binnen .. 8 paarden en 15 man maar mogelijk kunnen we met meer komen als we het voorbereiden.
Ik heb ook de rekening binnen de helft moet voorgeschoten worden. dat ga ik doen maar ik zou graag willen dan een ieder aan mij de kosten ook even over maakt
Lijkt me nog even slim om een nieuw overzict te maken met meiden die zeker mee gaan en meiden die het nog niet zeker weten.
stuur me een pb met je rekeningnummer, dan kan ik het op tijd overmaken
Abercrombie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-09 12:09
Kijk dat is goed te doen toch voor een heel weekend Volgens mij beetje dezelfde prijzen als de Woodyranch toen
Ik weet niet of ik kan komen, ik heb sowieso geen paard nu tot mn beschikking en ik heb geen flauw idee laten we maar afwachten tot nu mn moeders laatste chemo.
Leefje geldt jou aanbod nog? Dan maak ik 60 euro over
Abercrombie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-09 12:12
Floor geef mij anders ook je rekeningnummer maar, dan maak ik sowieso 30 euro over voor mijn verblijf, als ik echt niet mee kan omdat mijn moeder slecht gaat ga ik er vanuit dat ik het kosteloos kan afzeggen..
Lieve dames Ik heb de helft van de rekening vooruit betaald dus de redervering is compleet. Graag zou ik jullie bijdrage ontvangen. Ik heb tot nu toe van Marlies, Meyke en FF hun deel ontvangen. Verder nog niet. Mocht dit niet kloppen geeg even een seintje.