Marjoow schreef:Dead Poets Society is wel goed?Te vaak gezien, maar dit is volgens mij voor de kleine meeting toch?Sani schreef:zal ik mijn 78 films op een rijtje zetten? Ongeveer 400 films Fiffill schreef:Zal ik mijn 600+ films op een rijtje zetten? Mag wel, kan ik kijken welke ik nog niet gezien heb
Sani schreef:Ja hup, nu moet je. * Staat naast San enthousiast te knikken *Ik heb nieuwe films nodig om te zien, de mijne heb ik al te vaak gezien
we kunnen op de kleine meeting wel new moon kijken. die kotm als goed is 28 maart uit hoop ik dat ook gwelijk de 2 disc komt
Sani schreef:Ik heb het plan.Wij zuipen ons geheel klem en tussendoor de nuchtere Mays goed foto's maken van ons. *Steekt hand op*Ik ga ook foto's maken met Mays Ik heb een film; Alles is Liefde.
Ik heb hem zelf ook besteld en hoop hem ook dan binnen te hebben. Dan heb ik hem zelf ook!Mij maakt het niet veel uit welke film we gaan kijken.
Deze is dus minder goed dan Twilight? Die had je 33 keer gezien ofzo? Ik vind de film echt tig keer beter dan Twilight, maar heb hem ook nog maar twee keer gezien, toen ie net 4 dagen in de bios was
Ja, ik weet het niet...op een gegeven moment heb je het gewoon een beetje gezien. Als denk ik dat ik BD wel tig keer wil zien.