Dit is overigens wel de prijs op basis van 4 personen op een kamer. Stel we zijn emt zn 7en, dan hebben we 1 kamer met 4 personen en 1 kamer voor 3 (pp duurder). We delen dan de totale prijs door 7. Het wordt dan wel ietsje duurder dan die 164 maar volgens mij valt dat wel mee
Ik heb er even een nachtje over geslapen en ik denk dat ik het wel met jullie aandurf, of jullie het met mij aan durven wordt natuurlijk een ander verhaal
Jullie zijn wel van plan om nog een dagje/dagdeel Parijs in te gaan?
Dat van Parijs ligt er denk ik aan hoeveel tijd we over hebben. Vorige keer toen ik met vrienden erheen ging hadden we aan 3 dagen echt niet genoeg. Maar dat kwam omdat we ook met alle disneyfiguren op de foto wilden en daar dus ook best wat tijd in ging enshows kijken natuurlijk.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik het eind deze maand pas zeker kan zeggen qua geld. Mijn turkije-vakantie gaat voor. Dus als ik daar t geld voor elkaar heb, ga ik kijken hoeveel ik over heb voor eventueel dit.
Ik heb er even een nachtje over geslapen en ik denk dat ik het wel met jullie aandurf, of jullie het met mij aan durven wordt natuurlijk een ander verhaal
Weet je zeker dat je het met mij aandurft?
Trouwens, we kunnen ook boeken zodra we 8 man bij elkaar hebben. Dan zijn we wel zeker van een plek en dat de reis niet toevallig volgeboekt is. Wat jullie?
Dat kan ook, al wacht ik liever tot eind mei ivm geld zit momenteel erg krap. Maar ik ben van de week jarig en krijg deze maand mn vakantiegeld weet alleen niet wanneer.