Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CielitoLindo schreef:Tussenstand tot nu toeCitaat:Opgegeven KB kamp 2008:
* Marlies + Viento
* Klien + Arsen
* Kelly + Willie
* Eva + Carlos
* Floor + Riant
* Wendy + Lisje
* Jacq (+ Po als het mag van eigenaar)
* Arianne (+ onbekend paard)
* Meyke
* Alke
* Ilske
* Tam + Shaan ???
Marijke wil graag komen maar heeft geen vervoer voor Mina, is daar een oplossing voor te bedenken?
En ik heb een afmelding van FF, ze komt misschien een avondje buurten ivm de veulens
Anouk/Suus/Rijkie/Cindy/Carola/Marsha/Sakkia/Nathalie/Apple/Miranda komen waarschijnlijk 1 dag zonder overnachting
manzano schreef:Maar vorig jaar waren er toch ook een aantal die niet naar buiten gingen........ Ik vind beetje bak-hobbelen en gewoon tutten net zo leuk!
Wienna schreef:Marliesje schreef:Tuurlijk kan Wienna best mee.
Alleen maar goed.
Grapjas... wil je me dood hebbenMoet nu ook nog elke dag longeren voor ik erop klim
Citaat:Beste ****
Ik zou nog bij jou terug komen deze week over de optie voor het weekend van 23 - 25 mei.
Helaas zijn er al wat afvallers die dat weekend verhinderd zijn, de groep bestaat nu uit:
6 paarden die een stal nodig hebben
11 dames die graag willen overnachten in de blokhutten/pipowagen.
Wij zouden dan graag 2 blokhutten en 1 pipowagen willen reserveren (dat zou genoeg moeten zijn voor 11 personen toch?)
Nou hebben we dus zoals ik zei een aantal dames die verhinderd zijn of niet het hele weekend kunnen komen.
Is het mogelijk dat zij bijvoorbeeld alleen langskomen de dag dat we door jullie de BBQ laten verzorgen en dan gezellig een hapje
en een drankje nuttigen met de groep? Dat zou dan om ongeveer 10 extra dames gaan.
Als dit wat jullie betreft ok is zouden wij dus op de zaterdag voor 21 dames BBQ willen reserveren.
Mijn exuses dat de groep aanzienlijk kleiner geworden is, helaas is het moeilijk om met zo'n grote groep vriendinnen voor iedereen
precies 1 weekend te plannen dat het allemaal kan. Ik hoor graag van je!
Groet,
Citaat:Beste Eva,
Hartelijk dank voor de reservering.
Ik weet hoe dat gaat met zo,n grote groep.. dus dat geeft niks.
Ik zal het morgen gaan bevestigen.
Voor de bbque 10 dames extra is geen prob;eem.
Met vriendelijke groet,