Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_m schreef:Maakt toch niet uit... dan laat je het mij of eline toch weten..
M_Vainqueur schreef:hmm...ik ook niet,,,het spijt me... onze auto mag maar 1 paard trekken dus dat gaat ook neit lukken...
Zamora schreef:ja er is 80% kans dat er afentoe een bui valt want dát is wat er is voorspelt. Dat kan ook `s ochtends of later op de dag voorkomen. Zo heb ik ook vaak lekker buiten kunnen rijden terwijl er slecht weer voorspelt was.
En wat een auto mag trekken is niet voor niks, een auto kan het in principe niet aan dus als je dat wel doet is het vragen om problemen.
M_Vainqueur schreef:Naja ik vind het niet erg als ze dat opgeven want dat deden ze vandaag en gister ook en vandaag is het ook pas laat echt gaan regenen. Maar als alleen als het echt aan het plenzen is komt er (bijna) niemand dus... naja we kunnen op de weerradar zien of het meer buien zijn of een grote plensbui...
M_Vainqueur schreef:Zamora schreef:ja er is 80% kans dat er afentoe een bui valt want dát is wat er is voorspelt. Dat kan ook `s ochtends of later op de dag voorkomen. Zo heb ik ook vaak lekker buiten kunnen rijden terwijl er slecht weer voorspelt was.
En wat een auto mag trekken is niet voor niks, een auto kan het in principe niet aan dus als je dat wel doet is het vragen om problemen.
Dat vinden mij ouders ook,,,dat het niet mag is het probleem niet...maar het kan ook goed fout gaan en dat komt vaak door dit soort dingen...