Kan er iemand/meerdere met korting mee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phylos schreef:ik kan/ga niet als we in enschede gaan...wordt erg prijzig en dat gaan mijn ouders geen ngoed plan vinden helemaal in enschede
_Jorien_ schreef:Phylos schreef:ik kan/ga niet als we in enschede gaan...wordt erg prijzig en dat gaan mijn ouders geen ngoed plan vinden helemaal in enschede
Valt mee hoor.. Een uur de baan afhuren is €22,50. Nou met 6 man ofzo op 1 baan? is een keer kleine €4,- per persoon..
_Maggy_ schreef:ik heb daar geen geld voor om daar na toe te gaan..
we hadden toch ook afgesproken hier in n'dal ?!
mja ik kan wel kijken of dat lukt maar ben er bang voor dat ik dan niet meer mee ga..
_Jorien_ schreef:Phylos schreef:ik kan/ga niet als we in enschede gaan...wordt erg prijzig en dat gaan mijn ouders geen ngoed plan vinden helemaal in enschede
Valt mee hoor.. Een uur de baan afhuren is €22,50. Nou met 6 man ofzo op 1 baan? is een keer kleine €4,- per persoon..
DianneF schreef:ik vind het primadiscobowlen?
_Jorien_ schreef:_Maggy_ schreef:ik heb daar geen geld voor om daar na toe te gaan..
we hadden toch ook afgesproken hier in n'dal ?!
mja ik kan wel kijken of dat lukt maar ben er bang voor dat ik dan niet meer mee ga..
't Was maar een idee hoor! En als je met mensen mee reist met ov, is 40% korting.
_Marinke_ schreef:Maar de reiskosten van de trein erbij bedoelt ze denk ikDan zijn wij uit nijverdal al zo'n 9.60 kwijt aan alleen de trein. Plus dan die 4 euro is al €13.60 dan
Dan wordt het ineens wel prijzig dus.
_Marinke_ schreef:Maar dan moet dat wel kunnen
Henrieke heeft dan korting, ik weet niet of Jody die ook heeft (en mee gaat?)
Maar dan zit je nog met Marije, Maggy en ik dan die geen korting hebben.. 1tje moet dus de volle mep (9.60, heb op de site van de NS gekeken) betalen.