Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
biancailona schreef:griebels gaat mee, maakt geen gebruik van overnachting wel stalplaats?
duch ?
Nettieejj schreef:biancailona schreef:misschien kun je met anette (nettieej) en merel (merel001) meekomen, vanaf hut mien pils, zijn staan bij hut van mien pils, het is ongeveer uur á anderhalf uur rijden naar kakelbont
Wij gaan hoogstwaarschijnelijk met de trailer zaterdag! Dus ik weet niet of dat gaat lukken!
griebels schreef:Nettieejj schreef:misschien kun je met anette (nettieej) en merel (merel001) meekomen, vanaf hut mien pils, zijn staan bij hut van mien pils, het is ongeveer uur á anderhalf uur rijden naar kakelbont
Wij gaan hoogstwaarschijnelijk met de trailer zaterdag! Dus ik weet niet of dat gaat lukken!
griebels schreef:Sunshine het is dat sabiha nog niet klaar is om het viaduct over te gaan en zo'n lange rit te rijden anders had je haar mogen lenen
Ik weet niet of Liekie bij hun in de trailer mag, maar dan nog moet ik weer terug naar huis met paard en moet ik dus nog steeds de route weten van de hut van mie pils naar kakelbont
Hilde_q schreef:SuccesIk wacht bianca ook wel even af
Girlgamer schreef:Ik heb helaas maar een 1,5 paards trailer te leen, dus dat gaat ook niet lukken Moniek. Hadden die homo's vast gezellig gevonden
griebels schreef:dan wacht ik wel even af op de route of indd of ik mee kan in de trailer