[Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tinkersjakie

Re: [Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:58

Cheveyo schreef:
Leuk leuk leuk, is dat bruine water?

Ja haha dat is het zuidlaardermeer, daar zijn de foto's van Petra die Annemarie net plaatste genomen.
Hahaha ziet er wel heel vies uit zo maar daar kun je niet zwemmen het is daar heel ondiep (check foto's maar)

waar we gaan zwemmen zoek ik ook op haaha

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 00:03

Niet zwemmen oke, maar kan ik daar wel heen wandelen met Kit vrijdag voor een voorproefje of mag je daar eigenlijk ook niet komen?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 00:07

ja zeker wel!!! hhahaa
Nou lopen ... je kunt beter TE paard Chev!
Nee beter nog...je kunt beter wandelen met Kit naar de plasJES achter onze stal..die zie je al vanaf het weiland.
Dat is het makkelijkste...en daar kun je zelf ook zo met hem erin lopen!!! Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 00:07

Nou das helemaal beter! Dan doen we dat!

Ik ga nu pitten, morgen zie ik de rest wel Knipoog

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 00:16

Ok ben ik weer......
foto van stal naar tripsbos
Afbeelding

En dit is de plas.......Water ziet er hier ook niet uit :D
Afbeelding
De grote zandvlakte wat je daarboven het water ziet is een grote zandbult.
Kan niet zo snel een foto ervan vinden van vorig jaar met Roos en Leon

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:07

He mensen ik heb er echt zin in, ik heb ondertussen een fijn boomloos zadel die lekker zacht zit, dus laat de ritten maar komen haha,

Bij wie ik slaap maakt me niet zo veel uit, vind alleen op zich wel heel alleen (kan niet zo goed alleen slapen) maar zal me dan ook wel redden met mijn mp3tje snachts.

Ik vind de prijs echt niet duur, ik hoor wel wanneer en waar ik het heen over moet maken he,

spelletjes op zondag vind ik ook geweldig hoor, is altijd lachen, en mocht er dan iemand zijn zonder paard die graag mee wil doen, mijn Lonan is super braaf en wil ik dan graag even delen hoor met iemand hoor.

Oja wij komen ook vrijdag middag, maar gaan wel zodag avond weer naar huis, ludie neeemt vrijdag middag even vrij, en ik neem de hele dag vrij.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:32

He meiden klinkt goed allemaal! En 15 euro voor een heel weekend is belachelijk goedkoop.
Bij wie kan ik in de tent/caravan? Ik heb zelf geen tent, wel een slaapzakkie Tong uitsteken

Vrijdag heen, maandag terug komt mij super uit Chev! Zondag mag er niets bij ons op de boerderij ook geen paard terugbrengen, dus maandag terugkomen lost dat probleem helemaal op.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:40

Zo die prijs is inderdaad belachelijk goedkoop.

Niemand die een plekje in de trailer heeft en langs Sliedrecht komt.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:19

Jaaa ik heb er ook heel veel zin in! Echt leuk! Enneh spelletjes is prima, vind ik ook wel lachen! We hebben hindernismateriaal dus daar kunnen we vast wel wat mee.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 15:52

Vasthi schreef:
He meiden klinkt goed allemaal! En 15 euro voor een heel weekend is belachelijk goedkoop.
Bij wie kan ik in de tent/caravan? Ik heb zelf geen tent, wel een slaapzakkie Tong uitsteken

Vrijdag heen, maandag terug komt mij super uit Chev! Zondag mag er niets bij ons op de boerderij ook geen paard terugbrengen, dus maandag terugkomen lost dat probleem helemaal op.

Bij Cinnie in d'r nieuwe caravannetje had ik gedacht Vasthi! Knipoog hihihih slaapzakkie mee en snurken daaaar! hahaha
Valt mee he, zo'n 15 euro voor weekend. Zo'n goedkoop ponykampje boek je nergens! wahahaha
Ja wacht even...we moeten natuuuurlijk nog eten/drinken en bbq gaan regelen, maar ook dat valt volgens mij reuze mee als ik het zo zie.
Wordt dus gezellie, lachen en goedkoop weekendje zover ik het nu kan beoordelen...nou helemaal goed dus! hwhahahahahah

Zou leuk zijn als de meesten al vrijdagavond kunnen komen. Denk dat meesten zondagavond weer gaan hoor Dobbel, dus geen probleem!
Neeee Dobbel, heb een 2 persoonsvouwwagen en Vivian wil vast ook nog een plekkie, dus MP3 alleen mee voor het geval Vivian snurkt! hahaahah

Ow...hoeveel mensen gaan er/moeten er mee op karretjes????
Karuna met man, Princess, Roos, ?????

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 16:35

Wow! en dan mag ik ook nog in de caravan bij Cinnie?
Ach eten en drinken moeten we thuis ook dus dat zijn de kosten niet.

Zo'n parcoursje heb ik destijds ook bij Corine Vogelaar gedaan. Met je paardje over een blauw zeil, slalommen om pionnen, achteruit tussen de bakrand en een hindernis door, cavaletti's springen echt superleuk en de paarden hadden er ook lol in.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 17:22

Inderdaad vasti dat is ook leuk, en zeker als het op de zondag gedaan wordt, dan komt mijn mannetje namelijk ook ergens in de ochtend,

oja ik heb een scottelbry of hoe je dat ook schrijft chev, zal ik die meenemen voor het koken vrijdag.
en zaterdag en zondag natuurlijk.

ja we moeten maar even kijken hoe dat met het eten en zo moet, dat zouden jullie toch halen en wij zouden toch betalen, naja ik drink in iedergal cola light als dat er is ben ik tevreden, en anders neem ik het zelf wel mee.

ik heb er echt zin in mensen.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 17:31

aaach dat komt helemaal goed joh.
Zaterdagavond barbeque, dat sowieso.
En vrijdagavond...als er nou een klein groepje is (of wel met z'n allen en iedereen vindt het prima) kunnen we bijv ook bij het Wokrestaurant gaan eten op de hoek bij de stal. Is 17 euro geloof ik pp. Of we halen patatje...of pizzaatjes...dat loopt wel los hoor. Niet teveel gekkigheden, hebben we alleen maar werk en gesjouw van...niet nodig Knipoog ... hebben we meer tijd te over voor leuke paardendingetjes! Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 17:45

O nou ja vind ik ook goed, dacht alleen dat cheveo en ik zouden koken, maar wokken vind ik ook prima,

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:03

Go jij! Go jij! Hyper! YES!!! Heb dit topic weer hot gekregen!!! ROFL Haha!

Annemarie, wat goedkoop zeg! Super geregeld!!! OK dan!

Dat ziet er echt heeeeeel gaaf uit!!!

Chev, kunnen we mooi samen even water checken, ik moet ook met Sirocco nog oefenen in het water! Heb geen idee of hij dat leuk gaat vinden.

O, allemaal leuke ideeen *LOL*
WOKKEN!!! *LOL* *LOL* MMM!!!! Of patatje offe pizzaatje, shoarmaatje... Vork Wat maakt het uit ik ben een echte alles-(vr)eter Bloos

Wanneer ga ik aankomen... hhmmm, tijdsplanning gaat nog lastig worden: 2 weken van tevoren vertrekken... mijn vakantie zit er dan toch echt alweer op... Zal toch jullie even lief moeten aankijken:
Anne/Henriet??????? Kusje Jullie zijn echt mijn allerallerallerliefste achternichtjes Pling Pling Pling Afgod Afgod Afgod Mogen jullie zelf bepalen wanneer jullie ons op willen halen Ja Haha!
Ik moet dan zelf wel zondagavond weer terug helaas (Sirocco mag wat mij betreft nog wel een nachtje overnachten), moet maandag wel gewoon weer werken...

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 20:58

xsiroccox schreef:
Go jij! Go jij! Hyper! YES!!! Heb dit topic weer hot gekregen!!! ROFL Haha!

Annemarie, wat goedkoop zeg! Super geregeld!!! OK dan!

Dat ziet er echt heeeeeel gaaf uit!!!

Chev, kunnen we mooi samen even water checken, ik moet ook met Sirocco nog oefenen in het water! Heb geen idee of hij dat leuk gaat vinden.

O, allemaal leuke ideeen *LOL*
WOKKEN!!! *LOL* *LOL* MMM!!!! Of patatje offe pizzaatje, shoarmaatje... Vork Wat maakt het uit ik ben een echte alles-(vr)eter Bloos

* Familie hè!!! Haha! ROFL ROFL

Wanneer ga ik aankomen... hhmmm, tijdsplanning gaat nog lastig worden: 2 weken van tevoren vertrekken... mijn vakantie zit er dan toch echt alweer op... Zal toch jullie even lief moeten aankijken:
Anne/Henriet??????? Kusje Jullie zijn echt mijn allerallerallerliefste achternichtjes Pling Pling Pling Afgod Afgod Afgod Mogen jullie zelf bepalen wanneer jullie ons op willen halen Ja Haha!

* komen hem morgenavond vast halen ! Haha! (weet ik ook zeker dat ik de komende weken als Indy niet zo lekker loopt gewoon m'n buitenritjes kan doen! OK dan! ROFL OK dan! ROFL

Ik moet dan zelf wel zondagavond weer terug helaas (Sirocco mag wat mij betreft nog wel een nachtje overnachten), moet maandag wel gewoon weer werken...
* 1 nachtje...of een paar....of een paar weekjes...of maandjes! Komt allemaal vanzelf weer goed Linda...wij halen en brengen m wel! Cool Duivel Tong uitsteken

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:57

Vasthi, super dat dat voor jou ook uitkomt qua dagen, is altijd maar afwachten natuurlijk. Maarreh, de kalender is nu nog dikker bezet gemaakt haha. Jij hebt al wat voorbeeldjes voor de spelletjes paraat zie ik!

Dobbel, wij zouden idd ons opofferen voor de eerste avondmaaltijd, weten jullie nog krieltjesschotel met noten e.d.? Daar hebben we idd die skottelbraai voor nodig, super dat je hem hebt Dobbel!
Maar als jullie liever iets anders willen doen, dan is dat natuurlijk helemaal oke! Qua kosten zal het niet veel zijn omdat je het voor meerdere tegelijk koopt/klaarmaakt. Ik hoor het wel Knipoog

Marcella...had je paardje er graag bij gestapeld maar we zitten peetje vol ook met spullen. Volgens mij komen we ook niet in de buurt van Sliedrecht. Hoop dat je een plekje kunt vinden!!!

Cindy hindernismateriaal is altijd handig! Moeten jullie nog balken kwijt? Heb een prof. balkensplitter in mijn bezit hihi

Sirocco, toppie gaan we mooi samen even een waterrandtippeltje maken hihi, gezellig!

Heb er zin ihhiinnnn!!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 22:33

yeps wij op de wagen als het kan. en eventueel heben we slaapplaats in de voortent met aparte slaapcabine eraan vast.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 22:36

karuna schreef:
yeps wij op de wagen als het kan. en eventueel heben we slaapplaats in de voortent met aparte slaapcabine eraan vast.

oooow zie, komt helemaal goed, plek genoeg voor iedereen!

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:03

Is er ook plek voor Peet in een tentje? hahaah ik moet me nu ook maar even ermee bemoeien hahahaha. Ik kan nu ook rijden hahahaha. Ik kan misschien wel een tent lenen van mijn broer. Lachen

Groetjes Petra

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 15:05

even pagina ofzo terugscrollen Peetje, hahahaha. Kiki, Leonie, Petra en Linda passen wel in de 4 persoonsvouwwagen van Minaatje! Knipoog

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:21

Ja ik zie het, heb erg veel gemist.... sjonge jonge jonge schait weer op met mie! Lachen

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 15:30

houd je bezig Peet!!! Even paar bladzijden teruglezen Haha!

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:54

hahaha beetje banketstaaf he op mien waark, uitgebreid bokt pagina's lezen. Ik zat al snel te zoeken na welke datum precies het kamp valt. Kan ik ook nie vinden. zeker de 15e ??

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 17:16

hihiihi Peet, ga je schamen!
Het is de 8e Knipoog