Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smiek schreef:ohw jemig, vreselijk ik zit echt jankend achter de pc, maar dat komt meer omdat een pony van mij ook naar de slacht is gegaan..
maar ik vind het wel 'prettig' om te zien dat mijn pony niet veel pijn heeft gehad!
Nancy_ schreef:Dan heb ik nog een vraag aan jullie.
Zijn er mensen tussen die eerst 'tegen' het slachten waren, die zegmaar altijd hun paard zouden inslapen, die nu van gedachten zijn veranderd en hun paard nu naar de slachterij zouden doen?![]()
foto's/filmpjes durf ik (nog) niet te kijken.Klinkt wel als een heel interessante meeting.
traan_beauty schreef:Vind ik ook Lovely1
Als je een paard inslaapt kan er net zoveel mis gaan dat als je een paard laat slachten
Voor beide meningen respect natuurlijk!
pascale schreef:Sannum schreef:maar nog 1 keer wat hebben jullie geleerd dan ??
ze hebben geleerd dat ze hun eigen lieve paardje daar heen doen en dat dat zooo goed is!
Zaina schreef:ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen en alleen het filmpje bekeken -
maar ik zit echt te janken achter de computer. ik vind het vreselijk om te zien..
ik snap niet dat mensen zeggen ' nou ik vind er niks schokkends aan '
shaolanneke schreef:Zaina schreef:ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen en alleen het filmpje bekeken -
maar ik zit echt te janken achter de computer. ik vind het vreselijk om te zien..
ik snap niet dat mensen zeggen ' nou ik vind er niks schokkends aan '
weet je wat ik pas schokkend vind? dierenmishandeling....legbatterijen.....kistkalveren....nertsenfokkerij....zeehondjes doodknuppelen. Dat vind ik schokkend. Tuurlijk is het niet leuk om te zien dat dit paard wordt afgeschoten, maar schokkend? nee dat vind ik niet. Het gebeurd met respect en paard is gelijk dood, niets schokkends aan.
Zaina schreef:en even een update: ik heb nu net ook foto's bekeken... en die gast staat echt op je paard in de hakken... lijkt me verschrikkelijk. en ja ik weet heus wel dat het paard dood is en dus niks merkt. maar het idee gewoon.