Nikj schreef:Ik wil best mee, maar het moet niet zo zijn dat we maar met z'n 2en ofzo daar komen.
Dus als er nou mensen eens hier komen om te reageren?
Er gaan er sowieso toch al 5 mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikj schreef:Ik wil best mee, maar het moet niet zo zijn dat we maar met z'n 2en ofzo daar komen.
Dus als er nou mensen eens hier komen om te reageren?
AmmieJ_ schreef:Was ik weer iedereen, nee hoor Natascha dat hoeft echt niet, heb net gehoord dat de vader van mijn beste vriend (die dus in t rommelgebergte woont) graag wou dat ik meekwam zondag naar het ziekenhuis. Hij heeft net vorige week een zware operatie achter de rug, met complicaties dus daarna meteen wéér een operatie, twee op één dag dus.. Hij vroeg vandaag aan mijn beste vriend of ik zondag ook mee kwam. Dit vind ik erg fijn en ik ga zeker. Als het 's avonds is dan kom ik jullie denk ik nog wel even begroetenen héél misschien kan ik de nieuwe fokmerrie van stal meenemen, ga haar morgen uitproberen, en misschien is haar conditie nog wel zo goed dat dat wel gaat lukken... maar ik beloof nog niks!
xxx
Leoni_ schreef:Tot nu toe zijn dit de mensen die mee gaan..
- Dancer_joey (16)
- Nikj
- ponyta (13)
- Leoni_ (19)
- Leonie (?)
- Ponyta
Ik vindt het erg jammer dat er zoveel mensen zijn die op het begin erg enthousiast zeggen dat ze mee gaan maar op het laatste moment toch niet gaan. Natuurlijk begrijp ik dat een aantal echt niet kunnen maar ik vindt het gewoon jammer.
Leoni_ schreef:Nee om 09.30, staat ook op blz 18 en ik heb iedereen met dat bericht van hoe, wat en hoelaat een pm bericht gestuurd dus als het goed is moet jij hem ook hebben gehad!
Sfiejj schreef:Ik wil ook wel mee, maar wat voor rit wordt het? Ik heb namelijk een jong paard die ik af en toe nog niet helemaal onder controle heb met andere paarden erbij.