Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneEline schreef:omdat mijn moeder niet echt paarden fan is en ik met een grote groep meega en dan weet ze niet hoe het gaat enal![]()
maar ik hoop dat ik mee mag
danielluhhhh schreef:woont er ook niemand in de buurt die je evt. kan brengen??
RianneEline schreef:en ik met een grote groep meega en dan weet ze niet hoe het gaat enal![]()
RenWaBl schreef:Haha, die ga ik onthouden.
Ik ging het vanochtend aan mijn vader vragen en ik verwachtte een hele preek van: doe wel voorzichtig enzo... Zegt 'ie: Ja, is goed. Haha.
RenWaBl schreef:Dat zal wel lukken.Ze heeft een heel rustig karakter (Fjordje hea
) en als je met heel veel personen een buitenrit gaat maken is ze zo mak als een lammetje.
Picassox schreef:Ja, van het voorjaar misschien wel weer Marjolein, maar dat wist je wel.
LadyF, weet je nog de vorige boktmeeting met galopperen, dat Borrie01 voor mij wegschoot, en mijne zijwaarts om hoog kwam, en wij toen met een noodrem [aan het bitten rukken], net achter de groep tot stilstand kwamen?
Dat was ook niet erg verstandig, omdat de paarden zich opgesplitst hadden, wouden ze naar elkaar toe..
Zo zie je maar weer.
Wel galopperen?
Misschien kunnen we het beter ter plekke overleggen. Als de meeste paarden drammerig zijn, doen we het niet, als de meeste wel het aandurven, gaan we gewoon.
Dan gaan we over het zand. Lekker alle ruimte, iets zwaarder, maar de paarden zijn makkelijker terug te krijgen. Maar dan moeten we wel goed afspreken, waar we stoppen, en een stopteken voor als er iets mis gaat afspreken, iedereen mee eens?
Dan is het voor iedereen leuk.
Picassox schreef:Nikj schreef:Ik vind het aan de ene kant erg raar dat we de groep op een bepaald moment niet even kunnen opsplitsen.
Of dat zij in der 1ntje galopeert, desnoods ga ik met dr mee, die van mij kan er ook wel wat van.
Het hoeft van mij ook niet persee, maar eerst word er gezegt dat we de groep even kunne opsplitsen, dan worden er allerlei drama's uit de kast getrokken en vervolgens word er door 2 mensen besloten dat er niet word gegalopeerd.
That's it, en de rest moet er maar mee instemmen.
Zo werkt dat dus ook niet, er kan worden overlegt, en niet met koeienletters boven aan je post zetten dat er niet word gegalopeert.
We hebben genoeg redenen genoemd, goed. Jullie kunnen gaan galopperen, maar in je eigen boktmeeting.
LadyF en ik beslissen het even ja. Dat komt omdat wij ervaring hebben, met de vorige boktmeeting; jaaa, iedereen had z'n paard in de hand. Tuurlijk, maar vervolgens naaide twee achterste paarden wel de hele groep op.
Want die waren opgefokt, [waaronder mijn paard]. Dat kun je niet helemaal sturen, en je hebt je maar aan te passen op mensen die niet zo goed hun paard kunnen houden als jullie..