Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wafel schreef:Was gezellig ! Was helemaal bevriend geraakt met labrador. Jammer dat ik geen tijd heb anders was ie echt mee gegaan !
Dominike schreef:hoihoi
ik ben nu pas thuis heb nog bij tanja piza gegeten en gezellig zitten kletsen
met natuurlijk griebels en snovje
maar was n kei gezellige dag en dat laatste halfuurtje regen en hagel kan mijn dag niet meer kapot maken
ben erg benieuwt naar de foto s trouwens
grrrzzz Dominique
Wafel schreef:Was gezellig ! Was helemaal bevriend geraakt met labrador. Jammer dat ik geen tijd heb anders was ie echt mee gegaan !
Wafel schreef:Dominike schreef:hoihoi
ik ben nu pas thuis heb nog bij tanja piza gegeten en gezellig zitten kletsen
met natuurlijk griebels en snovje
maar was n kei gezellige dag en dat laatste halfuurtje regen en hagel kan mijn dag niet meer kapot maken
ben erg benieuwt naar de foto s trouwens
grrrzzz Dominique
Jammer dat ik niet meer mee kon gaan..
Maar achteraf ik was toch veelste nat op de brommer voor ik er was.
wafel
Snovje schreef:Hallo mensen,
Vele zijn mij al voorgegaan maar ik kan het ook niet laten om effe te reageren. Gisteren was echt een TOP dag en die regen en hagel...tja het was koud en nat (
) maar dat kon voor mij de pret niet drukke...Ook niet voor mijn hondje. ik had een mechelse herder met een hang-oor van nog geen anderhalf jaar oud. Echte ene lieverd!
Mijn jas is nu trouwens nog steeds vochtig...kun je nagaan....
Ik zit nu op mijn werk en zit nog steeds na te genieten...KORTOM HEERLIJK....en voor die honden ook.
Snovje
@ samantha.....het is je vergeven hoor![]()
. Nee we hadden het al door dat Tom aan het balen was. geeft niet meisie en er komt wat mij betreft zeker een vervolg en dan doen we het allemaal weer over toch? Ik had van zachtblauw, griebels en domique (sorry als je naam fot is moet zo dadelijk effe spieken) al begerepen dat zij ook zin hebben in een vervolg....Dussse geen zorgen en gewoon nog lekker nagenieten
![]()
Trouwens off topic...nog na de sauna geweest?