Ben net thuis en heb me prima vermaakt!
Inderdaad jammer dat niemand een oranje bandje om had, nu is er niet echt iets van een meetin gekomen met iedereen uit het topic. Maar goed, volgens mij heeft iedereen zich wel vermaakt.
Wat dat drinken betreft of beter gezegd het niet krijgen van drinken, dat was echt zwaar belachelijk. Zeker met dit weer is het erg belangrijk veel te drinken....maar goed er is erg veel over de "runners" geklaagd, dat ze er te weinig waren, geen drinken gingen brengen en nergens te vinden waren als je ze nodig had. Niet alleen door medewerkers hoor, is ook paar keer door officials over die meiden geklaagd.
Je mocht dan wel iets halen als je wilde, maar niet iedereen kon zomaar van de post weg....wel erg lief trouwens van Pepijn dat hij steeds ons drinken kwam brengen:-)!!
Zo even douchen, eten en dan lekker niks doen vanavond. Morgen ga ik maar eens kijken hoe de foto's zijn geworden.
Gisteravond was echt mega gaaf!
We hadden eigenlijk kaartjes ghekocht, maar met het groene bandje mocht je op de deelnemerstribune. Dus hebben we onze kaartjes aan vrienden verkocht zodat die alsnog konden komen. Was echt een super avond met een zeer terecht winnaar!!