Outdoor Gelderland meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:36

Op vrijdag met Pluut van half 7 tot 12 bij de VIP

En op zaterdag met anissa van 7 tot half 2 bij de hoofdingang

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:45

Dan heb ik je gezien, sowieso. Maar herkend? Nee

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:53

Hahahaha ik zal jou vast en zeker ook gezien hebben

WinstonVDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:54

Zo Woplala en ik zijn weer terug... het was zo geweldig! Ben helemaal fan van Edward gal geworden Maar het was erg warm maar zo leuk! We hebben gewoon zoveeel ruiters voorbij zien komen, zien rijden, in de stallen geweest, bij de vips gestaan e.d

Ik vond het alleen heel erg jammer dat we voor vrijdag avond wegmoesten, want toen waren de kürs op muziek, allerlei shows en het ruiterbal! Daar baal ik van, maar niets aan te doen Volgend jaar regelen we gewoon dat we het weekend komen!

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:55

Vond gisteravond trouwens de mooiste avond!

romandour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:57

wie heeft de kur op muziek van de klasse Z2 gezien was voor de Grand Prix.

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:03

Goh, ik ook al Haha.
Ik zat elke proef in de ring, vertel op, wat wil je weten

romandour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:06

Ik wou weten hoe Maaike Lassche met Oliver Twist het had gedaan. kon zelf niet komen kijken. vandaar.

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:12

Ze zat in ieder geval in de prijsuitreiking (ik weet niet precies meer wanneer, gister toch?) 3e was ze geloof ik. No offense if I'm wrong

_maartje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:52

ik ben ook net terug gekomen!
vond het super leuk om een keertje mee te maken maar wel vermoeiend vooral met deze hitte ( heb vandaag 4 uur in de volle zon gestaan) en de soms o zo iritante "vip" mensen.
heb zelf gisteravond op de tribune gezeten ( had kaartjes gekocht) en vond dat zeker de mooiste avond.
en nog even over dat drinken, als wij niks kregen gingen we gewoon naar het secretariaat en dan kregen we zo flessen cola,water wat je maar wilde mee.
ook als we problemem hadden met het aflossen ofzo dan ging een van de 2 gewoon ff naar pepijn toe en dat werd er direct iets geregeld.
de slaapplaats vond ik wel erg slecht,de sporthal was zo vies.(het was echt een ongezellig donker hol )
ik vond dat ze voor de vrijwilligers wel een iets betere slaapplaats hadden kunnen regelen.
overigens was het taxivervoer tussen het OG terein en de sporthal wel erg goed geregeld. ( we werden opgehaald en gebracht in zo`n super mooie BMW )
dus bij mij en mirte is het zeker een geslaagd weekend geworden.

_Mirte

Re: Outdoor Gelderland meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 14:16

Hoi,

ik ben net terug van het geweldige weekend
Ik vond het erg leuk.. Alleen het was zoo warm maarja niks aan te doen het is beter dan regen toch?
ja en ik, als Edward fan, vond het natuurlijk geweldig dat ik het een keer van dichtbij mocht bekijken
En die kur zoo gaaf En die clinic van Ed en Hp was ook erg leuk en grapig. Zaterdagavond was ik bij de stallen samen met Mandy, en het was erg gezellig. Af en toe nog even naar de hoofdring wezen kijken en dat zag er ook super mooi uit.
Ik was net nog even wezen kijken bij de BMC Grote Prijs van Gelderland. En dat was ook erg spannend.
En ik heb ook veel tijd doorgebracht met Maartje. Het was ook erg gezellig
Maar ik ben nu wel super moe van dit weekend
De slaapplaatsen was in het begin wel een beetje spookii maar ik vond het niet heel erg om daar te slapen.

Volgend jaar misschien nog een keer

Groetjes Mirte

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:56

ben gisteravond terug gekomen, moest vannochtend eigenlijk ook, maar werd gisteravond echt ineens hártstikke ziek, ben nog niet helemaal lekker maar het gaat wel weer, ik wilde eigenlijk blijven maar ons mam was er ook om te kijken, en ik moest mee, achteraf maar beter ook.. vannacht ging t niet helemaal goed. Maar het was in ieder geval super gezellig, heb hele mooie foto's zal ze zsm op bokt zetten! wel zonde dat niemand een rood bandje om had!!

Pluutje

Re: Outdoor Gelderland meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:13

Daar ben ik weer!!!!

Ik zal een even kijken of ik een foto van mezelf heb, dus kunnen jullie zien wie ik nou eigenlijk was

Ik vond het erg leuk! Ben wel een beetje moe, vooral vandaag was het opstaan wel erug moeilijk!

Beetje jammer was dat ik gister uiteindelijk alleen BUITEN de ring moest staan (deelnemerstribune) en dus niet kon kijken... Pas om 22.15 kwam er iemand bij (moest tot 23.00) en in het begin was er een beveiligingsman en nog iemand anders bij dus toen had ik wel weg gekunt maar toen was er verder niets leuks.

Vandaag mochten we (ik en 2 van de duitse meisjes) kiezen met welke auto we naar het station gebracht wilde worden, haha. Ik wilde eigenlijk de mini (met open dak natuurlijk ) maarja...teveel spullen he... Toen hadden we maar zo'n terreinwagen of hoe je dat noemt gekozen

Verder zo veel meegemaakt...weet niet wat ik allemaal moet vertellen hoor! Veel bekende ruiters gezien en moeten tegenhouden bij de VIP ingang, haha. Vond het erg leuk dat we op de deelnemerstribune mochten zitten! Heb echt interresante dingen gehoord haha

EN DAVE IS ECHT TE LEKKER VOOR WOORDEN!!!!!!!!!!!!!!

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 18:12

Dave Tolboom??

Mik_ : Me vader vertelde het.. en jij bent toch een vriendin van Miriam? Ik heb bij Miriam en Marlieke in de klas gezeten en bij Tim (die had daar toen ook een pony) en ik heb een pony gehad die van de Nijgraaf kwam.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 18:30

je gaat me toch niet vertellen dat je hem niet leuk vindt? haha nou ja, des te beter LOL

edit: weet iemand trouwens welke fotograven er waren?

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 18:58

Ben net thuis en heb me prima vermaakt!

Inderdaad jammer dat niemand een oranje bandje om had, nu is er niet echt iets van een meetin gekomen met iedereen uit het topic. Maar goed, volgens mij heeft iedereen zich wel vermaakt.

Wat dat drinken betreft of beter gezegd het niet krijgen van drinken, dat was echt zwaar belachelijk. Zeker met dit weer is het erg belangrijk veel te drinken....maar goed er is erg veel over de "runners" geklaagd, dat ze er te weinig waren, geen drinken gingen brengen en nergens te vinden waren als je ze nodig had. Niet alleen door medewerkers hoor, is ook paar keer door officials over die meiden geklaagd.
Je mocht dan wel iets halen als je wilde, maar niet iedereen kon zomaar van de post weg....wel erg lief trouwens van Pepijn dat hij steeds ons drinken kwam brengen:-)!!

Zo even douchen, eten en dan lekker niks doen vanavond. Morgen ga ik maar eens kijken hoe de foto's zijn geworden.

Gisteravond was echt mega gaaf!
We hadden eigenlijk kaartjes ghekocht, maar met het groene bandje mocht je op de deelnemerstribune. Dus hebben we onze kaartjes aan vrienden verkocht zodat die alsnog konden komen. Was echt een super avond met een zeer terecht winnaar!!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:17

Heb je niet een duidelijkere foto van je zelf risje? hihi

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:22

Nope niet zo direct nee....
Maar stond pasgeleden in de hoefslag en in de paard en sport die ook op outdoor gelderland lag. Ben diegen in de rode bodywarmer....

Toch even snel foto's online proberen te zeten, ligt server eruit dus moet toch maar to morgen wachten.....wel al gezien dat er erg gave tussen ziten!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:30

in de p&s van vorige week? ik ga zo meteen even kijken!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:48

Ik weet al wie je bent denk ik. In de P&S kon ik niet vinden maar heb nog eens in je profiel gekeken en naar wat je moest doen en nu weet ik het. Ik dacht eerst dat dat meisje Kimble was, haha

edit: sta je op die foto in Kimble d'r profiel?...
deze: (als het lukt): Afbeelding

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 20:33

Ik geloof dat ik Maartje15 voor mij heb zien zitten met een lange vlecht?
En jullie hadden een vlag met EDWARD ?
Ik wacht op foto's van jullie haha!!!!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 20:38

Nee, dat was in ieder geval niet Maartje15, ik denk dus dat het risje was...

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 20:43

Haha oke kan ook. Iemand mij nog gezien in de ring Haha?

At Jeckyll, ja hoe weet je dat allemaal ?

_maartje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:11

nee was ik niet hoor mik_
heb jou trouwens ook niet gezien.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:15

@maartje: je hebt haar vast wel gezien, jij haalde toch de protocollen op Mik?Of ben ik nu weer in de war..?
Wel een beetje lomp dat ik jullie (maartje en ....haha) niet meer gedag heb gezegd trouwens...SORRY! het was een beetje stom want we hadden dus een tijd afgesproken en niet zoveel tijd meer, heb wel wat mensen gedag gezegd die ik tegen kwam. Zijn jullie nog lang gebleven?

edit: hoe staat het trouwens met jullie lippen?(iedereen) Die van mij zijn nog steeds erg pijnlijk... Het is net weer een beetje open gegaan. Smeer er van alles op maar echt helpen doet het niet geloof ik.

Ik ben net lekker in bad geweest En ga zo maar eens lekker in bed TV kijken! Morgen weer "vroeg" op (zo vroeg is het eigenlijk niet, haha, wel 2 uur later dan bij OG )