Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marengo_82 schreef:Yasmine mag dus toch rondtoeren tussen de twee GVR's
Marengo_82 schreef:Ja, Lesley vond het nogal dom om les te nemen bij Sven. Enfin, in haar woorden gisteren tegen Sven: 'Zeg ge denkt toch niet dat ik les ga nemen bij u en al zeker niet dat ik u ga betalen om wat balkskes te zetten hè. Gij doet dat zo wel voor mij, ik vraag wel aan Karolien of ze nog eens Kali wil rijden'
Bijke schreef:Karolien zal helemaal in de wolken zijn, lijkt mij
Titsia schreef:Véro tgaat allemaal te moeilijk worden met een jong paard, denk dat deze clinic te onoverzichtelijk gaat worden (of hoe zeg je dat?) soit teveel drukte alles door een, dan doe ik liever een dressuurclinic waar ik op het gemakje haar even kan longeren zonder dat er paarden rond haar zitten te springen of bomproof worden gemaakt...
Marengo_82 schreef:Inderdaad TessaKarolien en ik hebben al gepb't en waarschijnlijk zit er één van de twee kneusjeslesjes tussen de gemiddeld en hoog. Want Karolien wil rustig de tijd om Kali in te rijden enzo.
Verder zou Lesley dolgraag nog eens met Indra springen, die is zot van dat paardje. Maar niet verder vertellen hoor...
Bunbun schreef:Marengo_82 schreef:Yasmine mag dus toch rondtoeren tussen de twee GVR's
Hihi ze gaat zich kleintjes voelen dan.![]()
En Karolien met Kali springen, dat wil ik zien, Karolien is daar wel de geschikte ruiter voor om die op elk paard te zwieren om te springen.