Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NieneWiep schreef:Foto doet het niet
Maarja.. ik voel me buitengeslotenIK BEN 13 JAA?? Maarja ik kruip wel met nathalie in een hoekje
die is toch al over de vier eeuwen heen
NieneWiep schreef:ja dat bedoel ikik wordt 22 dec 14
Medousa schreef:Inge en ik komen om 12.56 aan op spoort 2
Medousa schreef:tuurlijk, dan pikken we jou op in utrecht centraal
Gezellig lieve nien!!
Amy_ schreef:Oja ik kan niet om 1 uur er zijn, want ik moet om 12 uur in de les paardrijden
Inky_devil schreef:Zo ik ben er weer, was een aantal dagen van het internet afgesloten, problemen met de computer, maar nu kan ik gelukkig op mijn ouders computer op internet, de mijne doet het nog niet
Inky_devil schreef:Zo ik ben er weer, was een aantal dagen van het internet afgesloten, problemen met de computer, maar nu kan ik gelukkig op mijn ouders computer op internet, de mijne doet het nog niet
NieneWiep schreef:Inky_devil schreef:Zo ik ben er weer, was een aantal dagen van het internet afgesloten, problemen met de computer, maar nu kan ik gelukkig op mijn ouders computer op internet, de mijne doet het nog niet
Ik rij met jou en Naat mee als je het nog niet wistVanaf Utrecht