Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:22

Nou doe maar rustig aan dan , lekker vroeg naar bed met een kopje warme melk het onweert inderdaad bij mij teminste wel en het begint hier nu ook keihard te regenen .
We hoeven toch niet percé morgen te gaan we kunnen ook wachten tot het lekker zonnig is en het dan een x "inhalen" want dan kan je ook lekker picknicken en mischien wel zwemmen met de paarden ofzo . Ik zeg maar wat , weet niet wat jullie er van vinden

Maar ik ga liever met lekker weer en een lekker zonnetje met een koel briesje Anders moeten we echt even wat afspreken als het doorgaat ofniet want ik ben waarschijnlijk vanavond niet meer op bokt omdat ik moet trainen(en training geven )

hipkippie

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:25

ja ik zou ook liever een andere keer willen want het weer zit ook echt niet mee en is ook leuker als ik nie ziek ben
zullen we anders een andere keer gaan?

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:25

Ik vind, net als Mandy dat wanneer er gewoon kleine buitjes zijn we wel kunnen rijden; plenst het de hele tijd én onweert het, dan kunnen we het gezamenlijk aflasten, of kijken wie wel en wie niet gaan... Vanavond breng ik samen met Miriam haar Ijslander van Diepenveen/Olst naar hier, hij logeert hier dan even een nachtje bij otje in het weiland..... stel dat we morgenochtend niet gaan rijden, dan besluiten Miriam en ik misschien dat we in de middag nog even met zijn tweetjes (of met andere mensen die mee willen) nog eventjes gaan rijden...... tegen kleine buien kan ik wel en mijn buurmeisje gaat dus ook mee op de bok, die krijgt dan mooi de taak van 'paraplu-vasthouder' en dan zitten we allebei lekker droog

Laten we wel afspreken; bij onweer ergens BINNEN schuilen, indien mogelijk; als dat niet mogelijk is weet ik niet wat jullie doen maar ik vind het te gevaarlijk om met onweer op pad te zijn met een paard.... dan is het voor mij dus gewoon rechtsomkeert direct naar huis (aangezien mijn buurmeisje ook echt super panisch is voor onweer, 't arme kind:P )

voor 't gemak mijn mobiele nummer, om iets door te geven of 't een of ander, mocht het van belang zijn:

06-40208964

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:29

Maar we kunnen ook gwn er heen gaan en kijken wie er wel en wie er niet gaan , dat zien we dan zelf wel:P En dan een andere keer gewoon met iedereen gaan. Dat we nu gewoon kijken wie er zijn & dat we daar gewoon mee gaan?
x Manon

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:29

ja heb je ook wel weer gelijk in ,, als we morgen ochtend nou even allemaal op de pc komen zoals Kelly eerder al voorstelde dan kunnen we dan afspreken als het dan niet doorgaat kan je zo weer in je bed duiken

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:30

't zou ook jammer zijn als we het nu ineens zouden aflasten; kijken hoe het weer er morgen voorstaat kan ook...... maargoed, Otje is wel speciaal weer teruggekomen van de fokstal omdat ik er zo graag een ritje mee zou willen rijden; ze is nog niet hengstig geweest :S dus zal ze waarschijnlijk vrijdag of zaterdag weer richting wesepe vertrekken om nogmaals te kijken of ze gedekt kan worden door de hengst... ze zal dan wel een paar weekjes weg zijn, na mijn examens wordt het voor mij waarschijnlijk een periode van veel feesten, lekker uitrusten, wijntjes drinken natuurlijk en begin juli vertrek ik voor 3 weken naar Drenthe (samen met Miriam) om daar te werken bij een soort 'ponykampmanege'; ritjes begeleiden, pony's rijden, etc.... dus tegen die tijd moet ik even zien wanneer ik wel of niet kan

Als het enigzins mogelijk is wil ik dus morgen wel rijden... al is het maar alleen met Miriam

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:31

nou ik heb besloten thuis te blijven, lijkt me toch nie verstandig om nu strax te gaan paardrijden.
en als ik morgen eerst helemaal met kimba na schalkhaar meot vind ik ook nix.
ik wens jullie veel plezier morgen en hoop dat we deze rit ene keer over kunnen doen..

had me er zo op verheugd

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:34

Dus t gaat gewoon door voor mensen die willen ? Zelfde tijd etc?
x Manon

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:34

das ook wel een goed idee Manon ... gewoon aan de afgesproken tijd houden . Wie er wel is gaat gewoon als je te laat bent jammer dan
Ik vind het wel een aardig eindje fietsen zoals kelly al zei ik ben al zon luie donder 'sochtends Als me wekker gaat spring ik niet zo 1 2 3 uit me bed heb eerst een half uur nodig om wakker te worden

het is idd wel banketstaaf voor jou Joyce als het nu niet doorgaat , otje speciaal terug en dan aflassen dat zou wel banketstaaf zijn anders kijken we gewoon hoe het weer morgen is en als er weinig opkomst is gaan we gewoon een andere keer met de hele groep

Beterschap Rianne ( zo heette je toch )

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 17:37

Mij lijkt het het beste om om half 7 achter de pc smorgens te zitten(iedereen) en dan afspreken wat we doen,dan kijk ik ff uit het raam enzv.
En dan voor diegene die wel willen ( aldus manon en ik wel ) gaan wij dan wel alleen misschien iets later,of het moet natuurlijk keihard regenen en onweren dan ga ik ook niet.
En adners kunnen we net zoals Eline zei,bijv. in Juni ofzo lekker nog een keer naar buiten,dan bijvoorbeeld naar het Bos in Bathmen waar de cross staat !
Voor een 2e keer als sommige morgen niet gaan vanwege het weer

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:38

dank je, zo heet ik ja
ik vind ook wel banketstaaf dat ik nie kan want ze hadden voor mij een stal geregeld enzo en dan kom ik nie, maargoed wendy begreep me wel en die ging morgen ook nie rijden als het regent.

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:40

lijkt me goed idee kelly ! dan kan sunny ook gewoon mee want als het weer morgen is zoals het nu is zie ik er de lol niet van in maar ik ga zometeen trainen ik lees mischien vanavond nog wel even en dan kijk ik wel wat ik doe ( morgenochtend dus )

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:41

nou ik ga weer op de bank liggen en ik lees vanzelf wel hoe jullie het morgen hebben gehad.

nogmaals veel plezier en hoop voor jullie dat het droog blijft

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:44

_Catlover_ schreef:
Mij lijkt het het beste om om half 7 achter de pc smorgens te zitten(iedereen) en dan afspreken wat we doen,dan kijk ik ff uit het raam enzv.
En dan voor diegene die wel willen ( aldus manon en ik wel ) gaan wij dan wel alleen misschien iets later,of het moet natuurlijk keihard regenen en onweren dan ga ik ook niet.
En adners kunnen we net zoals Eline zei,bijv. in Juni ofzo lekker nog een keer naar buiten,dan bijvoorbeeld naar het Bos in Bathmen waar de cross staat !
Voor een 2e keer als sommige morgen niet gaan vanwege het weer

Lijkt me een goed plan inderdaad en achja, iets later maakt in dat geval ook niet uit; misschien pluk ik Otje dan smiddags nog uit het weiland om samen met Miriam nog even tussen de buien door een ritje te maken; heb Ot toch wel zo'n 3 weken moeten missen, ook tijdens mijn examens nu, dus eventjes er lekker tussenuit zou wel fijn zijn aangezien ze toch weer terug gaat binnenkort, kan ik er nu nog eventjes van genieten

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:45

Bedankt ziek lekker uit en dan ga je gewoon de volgende keer mee ik ben der ook niet zo zeker van dat ik mee ga , rij liever in het zonnetje met de pony aan de hand Vind het ook erg jammer dat sunny het nog niet volhoud

nouja jullie horen het wel is iedereen nou morgen om half 7 op bokt ?
Is dat btw niet erg vroeg ?

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:46

haha okee Dus we zien het gewoon aan morgen ? HEB ER WEL DONDERS ZIN IN
xx manon

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:47

ik kom iniedergeval wel ben niet van suiker en heb me er op verheugt bedoel ff regen kan geen kwaad. majaa ik ga ook niet als het onweert marjaa ik ga wel gewoon en ik zie het morgen wel hoor

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:50

Ik ben ook niet van suiker maar word liever niet snotverkouden in een lang weekend en ik ga tenslotte toch alleen maar mee voor de fotos ( én de gezelligheid ) dan ga ik wel met kell aan de fiets

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:52

desnoods neem ik stellert zijn regen deken mee voor als het egt hard gaat plenzen en we terug naar huis moetsen trek zobiezo me regenjas aan

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:58

Als iedereen die zeker weet DAT hij gaat (behalve als het onweert natuurlijk:P) nu ff zegt dat hij gaat ? ( Ik & Kell wel! ) En de rest bespreken we morgenochtend dan denk ik ? {Mandy (je kent me niet denk ik:P weet kniet zeker) Leuk dat je door bent naar Almere! {ik rijd op de eik:P} Ik ben wel eens met zo'n dikke fjord geweest weet je het dan?
x Manon

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:00

jah ik heb je wel eens gezien ik ben daar altijd met die ''dikke'' haflinger;)

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:02

haha jaa ik weet wie stellert is Maar k wist niet zeker of jij wist wie ik was dus daarom ; maar gefeliciteerd dat je door bent! ik deed niet mee moest zelf dokken , en tsja kan niet alles hebben he Ik ga morgen trouwens dan ook met die dikke fjord

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:03

Stellert --> te paard ( Mandy )
Wendy --> te paard ( wendy ''misschien'' )
Linda --> te paard ( Linda ''misschien'' )
Leonie --> te paard ( leonie )

de rest moet maar ff bijvullen
Dank je wel gezellig is stellert niet de neige ''dikke''

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:07

HAHAHHA jaa & Snoopy ook niet Hahah dat word leuk 2 dikkerds.. Maar ik ga dus ook mee met Snoopy en bij mij gaat Kelly mee (& Jolinde + Eline weet ik niet zeker) dus er gaan 2 paarden sowieso rijden en dan misschien 2 shetlanders.. aMaar ik ga nu naar snoopyy (Misschien valt ze nog af haha grapje ) dus kzie denk ik wel tegen hafl 7 morgenochtend op bokt? deze topic trouwens?

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:18

Eejj schreef:
Ik ben ook niet van suiker maar word liever niet snotverkouden in een lang weekend en ik ga tenslotte toch alleen maar mee voor de fotos ( én de gezelligheid ) dan ga ik wel met kell aan de fiets

Met mij aan de fiets?! hahahaa!
Ik zie mezelf al...halsband om,,halstertouw en rennen maar naast de fiets van eline