EI JULLIE ALLEMAAL VEEL PLEZIER MORGEN IK VERWACHT BERGEN FOTO'S EN JULLIE EVENTJES OP BOKT HEAA! En geen bitchfights Hahha grapje veel plezier lieverds
Van mij ook veel plezier!!! Vind het superjammer dat ik niet meega... mja dit ging ff voor..Volgende keer ben ik er bij.
Ik doe al kruidenboter- maar als jij dat meeneemt hebben we zekerweten genoeg?Ik neem 6 stokbroden mee en ik heb 3 kruidenboter!!*neemt ook dr Pessoa mee!
Priss! Ik haal het denk niet meer om naar de winkel te gaan! Maar 3 kruidenboter is zeker genoeg!! HAHA ooo jeeee neem maar mee. maar DIT keer drink ik NIET teveel
TOT MORGEN Ben om 11uur op 't hoofdstation en ehhh jullie hebben mn nummer als je me niet kan vinden ofzo
Ashleey_ schreef:Sani schreef:ik neem heel veel chocola mee. oook al Wtf. wij hebben al 12 repen IK ZOU DAT MEENEMEN. maar ik heb ook dropmentos. 3 rolletjes.
jaaa maar Dani kon de verleiding niet weer staan! en ze zegt dat ze al had gezegd dat ze choco mee zou nemen Maarre die van ons wordt allemaal bij elkaar in één bak gegooit! Hoeveeel heb jij nog mee?
eehm 5 repen ofzo. nietzoveel. maar wel grote en lekkere. we gooien het gewoon bij elkaar. Extraveel.
Inderdaad! Als we alles gewoon breken! Alles door elkaar hutselen! Naja komt goed! Oeeeh zo veel zin! * moet mijn tas nog pakken GEEEEEEEEEEEEN ZIN IN MAAR MOET
haha TA is ook wakker *gaat nu douchen en dan wachten tot pris komt enzo en dan papa meeslepen naar station