Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dems75 schreef:Okee....laten we ervan uitgaan dat Roossie Sicco heeft gezien. Dan is dat dus vanmiddag in Egmond geweest. Het kan ook heel goed zijn dat hij inmiddels in de buurt van Bergen is? Als hij in dezelfde richting is doorgelopen tenminste.
Citaat:
Geplaatst: Vandaag 15:32
Reacties:
Views:
Ik ga vannmiddag de duinen van ongeeer egmond/ castricum in hoe ziet hy/zy eruit??
Citaat:beste mede bokkers..
hierbij wil ik even wat medelen over onze manege..
roossie en ik hadden dingen op deze site gezegt over de manege wat niet waar was we hebben leugens verteld..
we zaten elkaar op te jutten en dat was heel erg verkeerd van ons om te doen..
we hadden niet mogen zeggen dat onze lieve pony's en paarden er niet goed bij staan ...want dat is namelijk niet zo..ook over paarden die weg gaan...
we hebben dus leugens verteld....eerlijk maar waar...
ik persoonlijk hou gewoon teveel van onze pony's en paarden en geef enorm veel om onze dieren....
zou niet willen dat hun iets overkwam...
ook de manege eigenaren zijn toppie...
ze hebben werkelijk het beste met de dieren voor...
t spijt me dat ik zulke dingen over de manege heb gezegd...ik meen er geen oliebol van.....
heb wel gelogen maar we zaten ook eigenlijk elkaar uit te dagen maarja dat hadden we niet op bokt moeten doen..
hierbij mijn excuses aan minoes en jenet...van manege de hoef...
want hun lezen soms ook bokt door..
beste minoes of jenet...als straf willen wij wel helpen met stallen mesten enz...
het spijt ons echt uit t diepste van ons hart en we hadden geen leugens mogen schrijven op bokt..
srry voor alles wat we verkeerd hebben gedaan..
amondi schreef:Citaat:beste mede bokkers..
hierbij wil ik even wat medelen over onze manege..
roossie en ik hadden dingen op deze site gezegt over de manege wat niet waar was we hebben leugens verteld..
we zaten elkaar op te jutten en dat was heel erg verkeerd van ons om te doen..
we hadden niet mogen zeggen dat onze lieve pony's en paarden er niet goed bij staan ...want dat is namelijk niet zo..ook over paarden die weg gaan...
we hebben dus leugens verteld....eerlijk maar waar...
ik persoonlijk hou gewoon teveel van onze pony's en paarden en geef enorm veel om onze dieren....
zou niet willen dat hun iets overkwam...
ook de manege eigenaren zijn toppie...
ze hebben werkelijk het beste met de dieren voor...
t spijt me dat ik zulke dingen over de manege heb gezegd...ik meen er geen oliebol van.....
heb wel gelogen maar we zaten ook eigenlijk elkaar uit te dagen maarja dat hadden we niet op bokt moeten doen..
hierbij mijn excuses aan minoes en jenet...van manege de hoef...
want hun lezen soms ook bokt door..
beste minoes of jenet...als straf willen wij wel helpen met stallen mesten enz...
het spijt ons echt uit t diepste van ons hart en we hadden geen leugens mogen schrijven op bokt..
srry voor alles wat we verkeerd hebben gedaan..
Nog een post waarin Roossie genoemd wordt, tijd voor een ban????