Whahaha weet je iig dat je goed wakker bent voordat je beneden bent Hebben ze die jack russel al een poos? Dan ken ik em wel, hij moest aandacht van me toen we daar waren om 'n pony te kopen...
haha, ja en dat om half 6 sochtends toen. en ik was echt dom toen. Ik zou de wekker van me telefoon om 5 uur aanzetten omdat we om 6 uur weg zouden gaan. Dus ik alles ingestelt, tijd, volume enz. Vergeet ik hem alleen AAN te zetten Komt marian om half zes het kamertje in: hooi, ben je al wakker? Ik kijk op me klok, oliebol
Die Jack hebben ze 3 jaar dacht ik, hij is iig heel donker van kleur, met een beetje wit
ja was echt zielig. Toen ik daar voor het eerst kwam, was nog voor de zomervakantie, toen zat ze een beetje te vertellen over der honden enzo. En opeens zegt ze: en die hond hebben we ooknog, dat is Jamie. En wij: huh, die hadden we helemaal nog niet gezien, die lag zo stil in een hoekje te slapen
Ahhhh cute.... misschien heeft 1 van jullie dan ook wel de pony gekend die wij nu hebben. Vos NWR merrie, nu bijna 4 (toen dus bijna 3 en onbeleerd), en was van de zus van Marion, van Anita. Sweet heette ze toen, ondertussen omgedoopt in Power.