Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheSam schreef:Ik heb net op het weerkaartje gekeken.. en ik weet ze kunnen niet zo ver vooruit kijken.. maar het ziet er niet zo lekker uit volgend weekend
Kimmes schreef:TheSam schreef:Ik heb net op het weerkaartje gekeken.. en ik weet ze kunnen niet zo ver vooruit kijken.. maar het ziet er niet zo lekker uit volgend weekend
Zeg,hoe jij eens heel gauw je mond![]()
Als we zelf maar zonnig,moet je eens kijken hoe lekker dat al is
krissie1985 schreef:@ Gwen: het is toch niet vervelend dat je nu alleen voor mij naar Zwolle moet komen? anders gewoon zeggen hoor..?
TheSam schreef:Thanx vrouw F. Pelleboer! Hahahah!![]()
![]()
Gwen schreef:krissie1985 schreef:@ Gwen: het is toch niet vervelend dat je nu alleen voor mij naar Zwolle moet komen? anders gewoon zeggen hoor..?
Nee, hoor, maakt voor mij echt geen moer uit! Ik kom er toch langs en ik vind het wel gezellig.
TheSam schreef:Ik hoop het Kimmes.. maar als ik iemand niet vertrouw met zijn voorspellingen is het PP
TheSam schreef:Ik hoop het Kimmes.. maar als ik iemand niet vertrouw met zijn voorspellingen is het PP
Levy schreef:Waar maken jullie je druk om, Hoera is toch ons zonnetje in huis??(en buitenshuis)
Levy schreef:He marije! Ik wil ook de titel Taxichauffeuse achter mijn naam