Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
callippo schreef:Geen idee, ik heb geen KvK, mag wel die van Bianca gebruiken voor het geval dat...
Enne: is er hier überhaupt iemand die al een reclame van het evenement heeft gezien buiten Bokt of een ander paarden forum?
Ik was vandaag in de divoza (heteren) en ook daar geen bekendheid omtrent het MPE. En bij de Heja in Garderen ook al niet. ga morgen maar weer eens bellen naar ze, stelletje...
sjanou schreef:de grote paarden shops willen niet een poster van ons evenement in hun winkel ophangen om dat ze dit als concurentie zien.
als het goed is wordt vandaag en morgen alle posters en flyers van het evenement bezorgd door de tpg op alle maneges en pensions dus hopen wij dat deze dan ook worden opgehangen en de flyers uitgedeeld.
joshua schreef:Mijn caravan bedoel je![]()
Maar je bent van harte welkom neem wel dekens en dergelijke mee want het is er megakoud in
gijsenkim schreef:Ik vlei mezelf neer in Van der Valk![]()
![]()
![]()
Maarja ik heb ook een 6 jarige bij me.......... en daar moet je wel een beetje rekening mee houden
callippo schreef:Is het niet warmer om die caravan in het gebouw zelf neer te zettenof tussen de paardjes in het stro te slapen, hihi
Mayo schreef:Krijgt de Zilfia's Hoeve in Houten ook posters en/of flyers?
Daar zitten een hoop kijkers en shoppers weet ik uit ervaring![]()