ik was dat met quick Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
machie schreef:jullie hadden ook zelf meer kunnen zeggen, of je ff kunnen voorstellen
En wij moeten in een keer stilstaan omdat jullie moeten bellen/smssen?? Dat gaat gewoon niet met frisse paarden. Volgende keer toch maar een te snel lopende pony mee?![]()

Miss dat wij ook wel wat te laat waren. (Ja dus, vanwege omstandigheden)
) maken het nog niet gezellig.Citaat:Nouja, ik vond het ook allemaal maar een beetje wazig gegaan, maar ik ben wel blij dat Pascal zo braaf was.

griebels schreef:Dan nog vind ik dat Iris en Marleen niet netjes gehandeld hadden. Iris weet waar Thymo, Sabiha en Liekie staan, dus ze had ook even naar binnen kunnen gaan en haar paard vast laten houden. Of ze hadden jou kunnen bellen zodat jij mij kon bellen.
Vind het ook niet fair dat je nu voor hun gaat praten. Over dat stilstaan... We zijn ook weer doorgelopen toen jullie dat vroegen.
we gaan het hier niet nog een x uitleggen. Thymo en Winny zijn NIET Monieks paarden dus vind ik het iig vanzelf sprekend dat zij voor deze oplossing koos. Vond het sowieso al super dat ik op Liekie meemocht
en ik blijf erbij dat ze een goeie keuze heeft gemaakt door niet Winny mee te nemen (kreeg zaterdagochtend te horen dat ie niet super was en wetende dat ie zondag de snertrit zou hebben) maar Thymo en met Thymo niet langer dan een klein uurtje op een relaxter tempo te rijden. Jullie hebben em niet gezien toen hij zo op was. We wilden niet dat hetzelfde zou gebeuren. Dus hebben we voor een kortere rit gekozen. Klaar
Het woordje conditie heb ik gekozen in de zin: "Volgende keer doen we het over en dan zorgen we dat alle paarden in conditie zijn" Daarmee doelde ik op Dee en Quick eigenlijk aangezien die ook geen conditie hadden op het moment van de rit.