Zelf heb ik alleen een bijbaantje van zo'n 10 uur in de week, ik ben 3 middagen in de week oppas bij 2 kinderen, om zo toch een kleeein beetje meer met kinderen bezig te zijn naast mijn studie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Ik werk 40 uur als communicatie-manager in Mijdrecht en volg daarnaast geen studie. Ga vanaf volgend jaar wel een studie ernaast volgen.
Chouchou schreef:Oh dat is op het hoekje zo'n beetje? Ik zit meer centraal, vind ik danMijn hoorcolleges zijn in het Educatorium en werkgroepen in meerdere gebouwen, Langeveld zit dan wel aan 'jouw kant' en verder nog in het Unnik en Ruppert voornamelijk.
SusanH schreef:Britt Sisi: leuk ook een SPH'eral is de opleiding wel erg veranderd merk ik als ik stagiaires begeleidt.
SusanH schreef:Ik werk bij een andere zorgaanbieder in de provincie. Opleiding is vooral veranderd naar meer competentie gericht. En veel meer met subgroepen. In mijn tijd ( nu klink ik oud ) was het toch individueler denk ik. Ook in de zorg is veel veranderd. Toen ik begon met werken rapporteerden we nog in individuele mappen. Nu hebben we een elektronisch cliënten dossier.
Nathalie18x schreef:Ik ben uitgeloot voor geneeskunde dit jaar helaas, nu nog aan het twijfelen wat ik volgend jaar ga doen. Of Psychologie aan de UU of gezondheid en leven aan de Vu.