lovelyfiefy schreef:Brittjuh97 schreef:Ik werk zaterdag
het is op zondag?
Hahaha oeps verkeerd gelezen

maar zondag kan ik ook niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brittjuh97 schreef:vandaag mijn paard voor de 2e keer deze winter geschoren, hoef alleen haar benen, deel van de buik en het hoofd nog. ik scheer mijn paard altijd helemaal! ideaal als ze alles toe laatenigste nadeel is al die haren
![]()
diegene die morgen mee gaan met buitenritje Heel veel plezier!!!
xxcleeoo schreef:Brittjuh97 schreef:vandaag mijn paard voor de 2e keer deze winter geschoren, hoef alleen haar benen, deel van de buik en het hoofd nog. ik scheer mijn paard altijd helemaal! ideaal als ze alles toe laatenigste nadeel is al die haren
![]()
Foto!!
OneAndOnlyx schreef:Britt deed mijn paard dat ook maar, maar dan bij het jaarlijkse prikje :p. Hij springt 4 meter met 4 benen de lucht in en ik was blij dat er 2 sterke mannen om me heen stonden want ik laat hem dan gewoon los. Ik scheer de mijne niet, maar ik gok dat hij de voorgaande jaren elk jaar geschoren is want zijn vachtje is echt niks. Vandaar dat ie nu ook lekker warm en cosy met 400 gram op staat haha :p.
xxcleeoo schreef:Brittjuh97 schreef:vandaag mijn paard voor de 2e keer deze winter geschoren, hoef alleen haar benen, deel van de buik en het hoofd nog. ik scheer mijn paard altijd helemaal! ideaal als ze alles toe laatenigste nadeel is al die haren
![]()
Foto!!
OneAndOnlyx schreef:Britt wat heb je een mooi paardje. De mijne vind de hoefsmid heerlijk, de tandarts = de hoefsmid maar dan vind hij hem niet zo lief meer :p.(hij heeft een gevoelige mond dan opeens, merk ik tijdens t rijden niks van want hij kan z'n mondje zo lekker vastzetten :p. Hij is er gevoelig voor angst, en haast. Waardoor je bij sommige dierenartsen dit effect kan hebben
.
Flowery schreef:Ik ben het helaas een beetje verplicht aan mezelfGroei langzaam weer dicht en nou heeft vriendlief beloofd dat we naar Disney gaan als ik 10kg ben afgevallen binnen t jaar
lovelyfiefy schreef:Flowery schreef:Ik ben het helaas een beetje verplicht aan mezelfGroei langzaam weer dicht en nou heeft vriendlief beloofd dat we naar Disney gaan als ik 10kg ben afgevallen binnen t jaar
haha ja kijk dat motiveert dan weer wel
Vriendin van mij volgt een dieet waarbij je wel echt super veel gewoon mag eten etc.
Moet ik eens vragen wat het precies is? Zodat je eens kan kijken of dat misschien ook wat voor jou is?
xxcleeoo schreef:Brittjuh97 schreef:ik moet ook echt weer een sport erbij nemen, ben gestopt met fitnessen toen dat gebouw afgebrand was. maar ben ook een persoon die niet zomaar gaat. ja paardrijden doe ik omdat ik het echt leuk vind, maar iets anders? hmm nee hoor
Ja hier ook.. merk wel dat ik echt weer moet