had ik ook nooit gered Ik zit nog in utrecht, voor ik thuis ben en een auto kan pakken is het al 2 uur
Ik ga zo ook maar weg. Het is zondag en mooi weer dus dan zitten er mensen op de weg die er eigenlijk niet horen We hebben wel echt geluk met het weer! Maarja het is natuurlijk ook een rit van Marlies dan is het altijd mooi weer
Ben na mijn afmelding stiekem mee gaan lezen, hoop dat jullie een leuke rit hebben gehad en voor straks eetsmakelijk!Hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn
Ik heb ook heerlijk gereden op Dakota! Was een hele toffe rit!! Ik voel hem wel Oh en voor de netflix kijkers: Unbranded even opzoeken!!En de samenvatting van de rit:
Was echt een hele gave rit. Bedankt allemaal voor de gezellige middag. En brownie wat is dat een leuk dier zeg
Bellatrix schreef:De rit van Geerte en mij was super! Ik zat op Pip en Geerte op Gucci. Nu wachten op de rest..Reed je niet met de rest mee??
Het was weer super gezellig en wat een mooie rit. Maar goed dat ik niet mee ging eten. De rit terug was al zwaar zat.
MarlonNaldo schreef:Bellatrix schreef:De rit van Geerte en mij was super! Ik zat op Pip en Geerte op Gucci. Nu wachten op de rest..Reed je niet met de rest mee??Nee, de zandrit vond ik toch te zwaar dus ik reed een wildrit.
Ik lig in mijn bed. Heb al wat foto's in een album op Facebook gezet maar dat is alleen van mijn rit. De rest komt morgen of dinsdag. Eten was ook gezellig!!