Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:32

En ik ga weer ff een hoofdstuk van 1 van mn thuis studies maken :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:28

@Igor001: De eigenaren hebben 3 huizen dus ze staan een beetje verspreid. Meestal gewoon bij het huidige huis maar omdat de weides daar erg kaal waren zijn ze nu verplaatst naar de Rijn. :)

@wilmatj: LEUK! :D Heb je misschien wat foto's?

@Adamootje: dus je hebt een baardagaam? Ik snap nooit wat mensen echt leuk vinden aan reptielen.. Vind ze wel grappig maar je kunt er niet echt een band mee opbouwen.. Of zie jij dat anders?

@Lian: veel plezier met je moeder morgen! :D

@Cinnepin: Succes!

Nou, heb m'n sleutels terug gevonden hoor. :+ Duurde kwartiertje maar toen had ik ze. Toen lekker de hele middag foto's gemaakt! <3
[ITP] Mooie Menno weer eens. <3

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:30

Goed dat je ze terug hebt!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 22:36

Woohoo alweer zoveel berichten haha, even updaten hiero.

Marlinde, hoe was je date? Ik heb zelf ook tinder en ben er nu wat actiever mee bezig want merk dat ik echt wel toe ben aan het vriend. Maar ik durf ook nooit zo goed af te spreken, gaat mij soms wat te snel haha waardoor ik wat af hou. Maarja moet toch ooit die vent tegen komen...nu in gesprek met een jongen wat tot nu toe wel leuk gaat....

Hannah: wat een leuke foto's heb je gemaakt aan de Rijn! Menno geniet er wel van zo te zien! En gelukkig dat je je sleutels weer hebt gevonden! Kon je wel nog gewoon je huis in enzo? :P

igor001: ik weet eigenlijk jou naam niet eens? Heb daar vast eens overheen gelezen of het gewoon vergeten :+ Ik kan je helaas ook niet helpen qua neusbontjes... hoezo wil je dat eigenlijk? Voor de mooi of is je paard echt gevoelig op de neus?

Wilma, wat leuk dat je zelf een spooktocht organiseert, ging goed dus? Zou ook niet echt wat voor mij zijn, ik schrik ook wel eens snel haha.

Adamootje, ook jou naam ben ik kwijt, wat slecht zeg :\ Wij hebben twee bobtails thuis. Jij gaat een lekker chill weekje tegemoet dus...lekker toch!? Geniet ervan!

Lian, jij hebt ook een chill weekje dus, lekker hoor!

Cinnepin, is je hoofdstuk maken gelukt? Wat voor thuisstudie doe je?

Bij ons is vanmorgen eindelijk de zadelmaker voor King geweest en we hebben een nieuw zadel! Heel blij mee want nu kunnen we eindelijk weer aan de slag en op gaan bouwen. Dikkie dik moet weer aan het werk, spiertjes kweken! Gelijk een lesje voor volgende week gepland want de 18e doen we mee aan een clinic bij ons op stal en wil dus wel een beetje weer in shape zijn daarvoor.
Morgen de heeeeeeeleeee dag naar school van 9 tot half 8.....en dan meteen naar huis en naar de basketbal training. Is altijd een lange dag haha als ik naar school moet.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:48

@ _linn_
Ik doe 2 thuis studies. Alles over de hond ( van voeding, tot opvoeding, ehbo, gedragsproblemen etc ) en Parapsychologie.
De hondenstudie is op een aantal hoofdstukken na dus bijna afgerond en daar was ik vanmiddag mee aan de slag.
Parapsychologie net mee begonnen.
En ja gaat super. Haal erg goede cijfers :)

En fijn dat je weer aan het werk kan met t peerd :P

En die lange schooldagen..jeetje ik zou dat niet trekken! Knap hoor.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 22:54

Cinnepin schreef:
@ _linn_
Ik doe 2 thuis studies. Alles over de hond ( van voeding, tot opvoeding, ehbo, gedragsproblemen etc ) en Parapsychologie.
De hondenstudie is op een aantal hoofdstukken na dus bijna afgerond en daar was ik vanmiddag mee aan de slag.
Parapsychologie net mee begonnen.
En ja gaat super. Haal erg goede cijfers :)

En fijn dat je weer aan het werk kan met t peerd :P

En die lange schooldagen..jeetje ik zou dat niet trekken! Knap hoor.

Ah wat interessant! Dus als ik problemen heb met mijn honden kan ik bij jou aankloppen? :P

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:56

Ik raad altijd een gedrags deskundige aan :P hahaha. Het is vooral basis :).

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 22:59

Cinnepin schreef:

Haha owkee, zou je er nog verder in willen gaan dan?

En wat houdt parapsychologie eigenlijk in?

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:01

_Linn_ schreef:
Cinnepin schreef:

Haha owkee, zou je er nog verder in willen gaan dan?

En wat houdt parapsychologie eigenlijk in?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :j

& Linda, basketbal jij? Wat cool haha!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 23:04

Jazeker, ik basketbal! Pas sinds een jaartje hoor dus ben nog niet zo goed :P
Mijn moeder basketbalt al bijna haar hele leven en ik ben dus ook vaak zat meegegaan maar vorig jaar dacht ik opeens: zeg waarom doe ik dit ook eigenlijk niet? En toen ben ik dus bij mijn moeder in het team gekomen. Ik was wel toe aan wat teamgevoel denk ik haha.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:08

Parapsychologie is eigen kort gezegd het wetenschappelijke naar het paranormale. Ik heb de 1e 4 hoofdstukken af en dat ging over telepathie. En of je dingen kunt verklaren of niet. Wat is een paranormale ervaring en wat niet. Telepathie communiceren terwijl iemand in de rem slaap is. De overige 36 lessen moet ik nog krijgen en maken :) ( krijg per maand een module met lessen opgestuurd )

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:09

Zo nu mn caafs voeren en slapen.
Welterusten!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 23:26

Cinnepin schreef:
Parapsychologie is eigen kort gezegd het wetenschappelijke naar het paranormale. Ik heb de 1e 4 hoofdstukken af en dat ging over telepathie. En of je dingen kunt verklaren of niet. Wat is een paranormale ervaring en wat niet. Telepathie communiceren terwijl iemand in de rem slaap is. De overige 36 lessen moet ik nog krijgen en maken :) ( krijg per maand een module met lessen opgestuurd )

Jeetje dat klinkt ingewikkeld maar interessant. Ik heb daar op zich niet zoveel mee maar kan me voorstellen dat het wel interessant is...

Ik lig ondertussen ook lekker in bed, nog even een aflevering kijken haha.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:32

_Linn_ schreef:
Jazeker, ik basketbal! Pas sinds een jaartje hoor dus ben nog niet zo goed :P
Mijn moeder basketbalt al bijna haar hele leven en ik ben dus ook vaak zat meegegaan maar vorig jaar dacht ik opeens: zeg waarom doe ik dit ook eigenlijk niet? En toen ben ik dus bij mijn moeder in het team gekomen. Ik was wel toe aan wat teamgevoel denk ik haha.

Dat maakt toch niet uit? Ik vind het nog steeds cool. Grappig ook dat je het van je moeder hebt! :)

Cinnepin schreef:

Ah oke! Niet echt iets voor mij! Hoe ben je erbij gekomen om deze studie te gaan doen? Zou het niet per se een logisch gevolg noemen na een studie over honden :P Welterusten trouwens! Ik ga nog even kijken of er leuke gasten zijn bij RTL Late Night, nu ik een weekje vrij heb kan ik dat mooi eens kijken. :)

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 04:15

Het organiseren ervan is echt erg leuk.
Het mooiste vond ik dat sommige kleine kindjes er heel stoer uit kwamen en dat we gewoon volwassenen jankend eruit kregen.

Iedereen was dan ook erg enthousiast over de tocht.

Helaas 2 akkefietjes waardoor de politie moest komen, daardoor veel extra stress en weinig fotos kunnen maken. :(

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:25

Als kind was ik al geïnteresseerd in het paranormale, dat is nooit weggegaan. En toen kwam ik deze thuis studie tegen ;) zo is het gegaan :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:04

Hoi!
Zou ik me hier misschien ook mogen melden?
Kom uit Amersfoort, dat is nog wel omgeving Utrecht toch. :D

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:14

Cinnepin schreef:
Als kind was ik al geïnteresseerd in het paranormale, dat is nooit weggegaan. En toen kwam ik deze thuis studie tegen ;) zo is het gegaan :)

Leuk dat je nu iets doet wat je als kind al interessant vond! :)

Mandarijn schreef:
Hoi!
Zou ik me hier misschien ook mogen melden?
Kom uit Amersfoort, dat is nog wel omgeving Utrecht toch. :D

Wat mij betreft wel, welkom! :wave:

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:17

welkom mandarijn!!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:25

Captain schreef:
@Adamootje: dus je hebt een baardagaam? Ik snap nooit wat mensen echt leuk vinden aan reptielen.. Vind ze wel grappig maar je kunt er niet echt een band mee opbouwen.. Of zie jij dat anders?

Ik heb zelfs twee baardagamen! :D En je kunt er zeker een band mee opbouwen. Ik zit geregeld met mijn baardjes op de bank, met een dekentje om ze warm te houden. :D Het zijn dan wel geen knuffeldieren, maar ze houden wel van wat aandacht. En dat krijgen ze hier genoeg. We zijn echt gek op ze. Ze doen ze trouwens ook 1 x per week in bad. :D Het zijn wat dat betreft wel onze babies. Ik heb trouwens ook negen vogelspinnen, maar die hanteer ik niet. :D Mijn naam is Felicity trouwens.

Hallo mandarijn!

Wat leuk dat jij en je moeder een hobby/ sport samen delen, Linda.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 18:28

Brrrr vogelspinnen, jij bent gek :+ :P
Baardagamen heb ik geen problemen mee, ze hebben ze ook op mijn stageschool. Zou ze niet snel nemen maar eng o.i.d... nee geen probleem.

We delen deze sport pas sinds een jaar dus, geen idee waarom ik er toen pas mee begon maar oke.

Pfffff deze dag duurt laaaannggg.... zit al vanaf 9 uur op school en moet nog tot half 8. Duurt altijd zo lang die dinsdag....

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:01

Ooh wat leuk Felicity! Baardagamen als huisdier hoor je niet zo vaak! Vriendlief en ik hebben een ieder een vogel, die van hem is nog maar 6 maand oud en als we samen zijn zitten we ook met 'onze baby' op de bank :')
Die vogelspinnen he, waar dienen die voor dan? Want die zijn toch giftig? Brr lijkt me maar eng, stel ze ontsnappen...

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:09

Ik vind vogelspinnen gewoon fascinerende dieren. :j Ze zijn wel giftig, maar hun gif is niet sterker dan dat van bijen. Gelukkig is er nooit één ontsnapt, dat hou ik ook graag zo. :j

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 19:10

Fascinerend zijn ze zeker! Heb je een foto van je 'verzameling'? Ben wel benieuwd :D

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:16

Wauw vogelspinnen? Dat vind ik ook echt fascinerende beesten!
Heb er als kind ooit eentje op mijn hand gehad in een duitse dierentuin en dat is me altijd bijgebleven, wat een bijzondere beesten. :D