Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:@ _linn_
Ik doe 2 thuis studies. Alles over de hond ( van voeding, tot opvoeding, ehbo, gedragsproblemen etc ) en Parapsychologie.
De hondenstudie is op een aantal hoofdstukken na dus bijna afgerond en daar was ik vanmiddag mee aan de slag.
Parapsychologie net mee begonnen.
En ja gaat super. Haal erg goede cijfers
En fijn dat je weer aan het werk kan met t peerd
En die lange schooldagen..jeetje ik zou dat niet trekken! Knap hoor.
Cinnepin schreef:Parapsychologie is eigen kort gezegd het wetenschappelijke naar het paranormale. Ik heb de 1e 4 hoofdstukken af en dat ging over telepathie. En of je dingen kunt verklaren of niet. Wat is een paranormale ervaring en wat niet. Telepathie communiceren terwijl iemand in de rem slaap is. De overige 36 lessen moet ik nog krijgen en maken( krijg per maand een module met lessen opgestuurd )
_Linn_ schreef:Jazeker, ik basketbal! Pas sinds een jaartje hoor dus ben nog niet zo goed
Mijn moeder basketbalt al bijna haar hele leven en ik ben dus ook vaak zat meegegaan maar vorig jaar dacht ik opeens: zeg waarom doe ik dit ook eigenlijk niet? En toen ben ik dus bij mijn moeder in het team gekomen. Ik was wel toe aan wat teamgevoel denk ik haha.
Cinnepin schreef:Parapsychologie is eigen kort gezegd het wetenschappelijke naar het paranormale. Ik heb de 1e 4 hoofdstukken af en dat ging over telepathie. En of je dingen kunt verklaren of niet. Wat is een paranormale ervaring en wat niet. Telepathie communiceren terwijl iemand in de rem slaap is. De overige 36 lessen moet ik nog krijgen en maken( krijg per maand een module met lessen opgestuurd )
Cinnepin schreef:Als kind was ik al geïnteresseerd in het paranormale, dat is nooit weggegaan. En toen kwam ik deze thuis studie tegenzo is het gegaan
Mandarijn schreef:Hoi!
Zou ik me hier misschien ook mogen melden?
Kom uit Amersfoort, dat is nog wel omgeving Utrecht toch.
Captain schreef:@Adamootje: dus je hebt een baardagaam? Ik snap nooit wat mensen echt leuk vinden aan reptielen.. Vind ze wel grappig maar je kunt er niet echt een band mee opbouwen.. Of zie jij dat anders?