Flessuh schreef:Helemaal vergeten dit..
Ik kan momenteel dus niet zo ver rijden en moet me dus afmelden
Balen voor je

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flessuh schreef:APCIII schreef:[...]
Jammer, maar wel begrijpelijk.
Je moet jezelf niet willen slopen voor zo iets. (meerijden met iemand lukt ook niet?)
Ik woon in uithoek hé
Jacquelinee_ schreef:radnah2 schreef:Maar kan je niet meerijden met iemand? Of deed je dat al? Scheelt weer geld.
Ik zou vanaf Geldermalsen met Danny meerijden. Maar om vanuit hier naar Geldermalsen te komen kost mij al €17,- enkeltje.. dat is helaas op dit moment echt te duur
radnah2 schreef:T.ring wat een geld allemaal. 17 euro voor een enkeltje. Wil Danny niet omrijden voor jepuppyoogjes
![]()
Josca gezellig. In Amsterdam ook nog cis ophalenauto vol! En Arie opgescheept met 3 vrouwen
ik denk dat ik niet meer bang voor Arie moet zijn maar hij voor ons
radnah2 schreef:Jacquelinee_ schreef:
Ik zou vanaf Geldermalsen met Danny meerijden. Maar om vanuit hier naar Geldermalsen te komen kost mij al €17,- enkeltje.. dat is helaas op dit moment echt te duur
T.ring wat een geld allemaal. 17 euro voor een enkeltje. Wil Danny niet omrijden voor jepuppyoogjes
![]()
Josca gezellig. In Amsterdam ook nog cis ophalenauto vol! En Arie opgescheept met 3 vrouwen
ik denk dat ik niet meer bang voor Arie moet zijn maar hij voor ons
Smee__ schreef:Heerhugowaard toch?
Ik denk dat ik me ook definitief afmeld. Jammer maar er komt vast snel nog een meeting!
radnah2 schreef:Ik neem niet zoveel mee.