Ik las iets met gips en een overbelaste arm. Allebei veel beterschap!
Verder strakke of fluffy buikjes haha. Bij die foto van die berg denk ik alleen maar nee.. gewoon nee.
Ik heb net een climaxloop gedaan. Moest 8 6 4 2 minuten lopen met 2 minuten wandelen ertussen. Steeds een stukje sneller. Heb 7.5/8/9/11 gelopen. Laatste minuut kon ik wel aan t zuurstof. Dat zou zogenaamd mn wedstrijdtempo moeten zijn maar boven de 9 krijg ik simpelweg geen lucht meer dus dat is gewoon mn max. Wel met een fijn gevoel gelopen!
Kiwipitje
Geplaatst: 22-07-15 19:09
Haaaaaa ik ben toch geweest en we hadden een workout met rennen 5 x 3 min - 1 min rust 400 meter rennen Resterende tijd burpees
Score is totaal aantal burpees. Had er 81
sliertje
Geplaatst: 22-07-15 21:09
Danique_G schreef:
Sliertje, had je meegedaan met de henschotermeer games?
Jup, de run-swim-run. Heb een verslagje een paar pagina's eerder gezet
Ik negeer buikfoto's oke??? Mijn buik komt noooiiittt meer goed! Nu weer met jillian een beetje aan het afzien. Mijn rugspieren zijn ook echt weg ofzo! Moet heeeell langzaam ze wat gaan trainen. Soms lijk ik er wat door te zakken zeg maar.
Ach volgend jaar ben ik vast strakker.... Anders neem ik een buikwandcorrect, liposuctie enz.
Ha, zo'n buik (middeltje) wil ik ook wel. Nog eeeeeeven trainen.
Kasmir
Geplaatst: 23-07-15 08:22
[ego] Wtf.. I'm so screwed. Blijkbaar heb ik m'n herkansing van een toets 1 week te laat gehad en heb ik daardoor nu een half jaar studievertraging omdat ik niet ingedeeld ben voor stage.. Heb zonet m'n SLBer gemaild, vind het echt bizar dat er een toetsdatum ligt na de sluitingsdatum van wanneer je de cijfers moet hebben om op stage te mogen.. Ik hoop echt dat ze wat voor me kan betekenen, een half jaar vertraging terwijl ik alles rond heb vind ik echt geen optie.. [/ego]
Ja ik hoop echt dat er nog wat gedaan kan worden, zo klote dit.. Ga er stiekem nog wel vanuit dat er iets geregeld kan worden.. Hopelijk gaan ze me niet heel hard teleurstellen.
Vanavond weer lekker 50 baantjes gezwommen, merk al dat ik iets sneller wordt dat vind ik wel tof. Vind het leuk iets te kunnen trainen zonder telkens op de rem te trappen wegens blessures. Volgende week donderdag gaat de badjuf (m'n ouders zijn ermee bevriend) mij borstcrawl leren .
Nog even door oefenen en we kunnen een mooie bokt trio triatlon doen
Gisteren nog wat gehoord Kasmir? Of is de school dicht?
He bah sliertje Gelukkig voel je je al beter.
Ik heb gisteren weer 4 x 4 minuten pijnloos gelopen. Vandaag in de sportschool bezig en dinsdag weer hardlopen. Dan 3 x 6 minuten. Duimen, duimen, duimen dat dat ook pijnloos lukt.