Hierbij een linkje naar mijn foto's. Helaas ook bij mij een enigsinds teleurstellende opbrengst (kwa aantal foto's) maar ik hoop toch dat jullie er blij mee zijn.
Ik stuur morgen de foto's per email. Ik heb tot nu toe het email adres van Tigress, Maxie, Ladyrosa en Saskiaojan ontvangen en mis er dus nog een aantal. Kunnen degenen waar ik nog geen email adres van heb deze nog even doorgeven ? En heeft er nu ook iemand het email adres van Rina ? Zo ja, zou diegene dit dan ook aan mij door willen geven ?
Mijn foto's hebben helaas ook een flinke vertraging. Ik heb in die week 3 PRE's op de foto gehad en vandaag ook 1 paard en ik ben elke avond druk met die foto's. Heb altijd tegen me zelf gezegd betaalde fotoshoots gaan voor fotomeetings. Eind deze week verwacht ik de betaalde foto's af te hebben en dan haast ik me met de foto's van de meeting omdat dan weer school aan komt met zn huiswerk
Mijn excuses dat het zo lang duurt. Gisteren avond mijn laptop van de maker gehaald komende week introductie kamp. Ik heb al wat foto's na bewerkt maar ik wil ze graag allemaal tegelijk publiceren. Ik doe mijn best om ze zo snel mogelijk af te krijgen
maxie
Geplaatst: 20-09-15 22:58
Komen er nog meer foto's? Heb nu volgens mij de foto's van 3 fotograven compleet
sannerocky
Geplaatst: 08-10-15 11:10
Dag dames,
Met veel tussenkomende shoots en vooral minder leuke berichten, heb ik het bewerken van de foto's van deze fotomeeting aan de kant gelegd. Ik maak nu eerst foto's van een andere meeting af, en daarna zal ik nog eens rustig gaan kijken naar jullie foto's. Er zullen niet veel foto's meer bij komen, maar vast nog wel een aantal.
Ik heb wat problemen met weebly waar ik de foto's op upload. Ze staan er een dag op en daarna verdwijnen ze weer. (word terug gezet naar de vorige keer dat ik hem op sloeg) Heel apart. Als je mij een berichtje of mailtje stuurt met je e-mail en de naam van de hond dan zal ik de foto's naar jullie mailen.
Tigress
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-15 14:03
Fotografen, mag ik jullie nogmaals even allemaal bedanken voor de dierbare foto's van Rosco? Gisteren is hij overleden, en het besef dat ik dankzij jullie extra speciale dierbare foto's erbij heb doet mij goed