Even een update vanaf mijn kant! Ik heb helaas nog geen tijd gehad om te bewerken, maar heb al wel een selsctie gemaakt Ik zal echt mijn uiterste best doen om deze week van iederen sowieso een paar foto's af te hebben!
Maar als ik deze foto's zie dan durf ik ze eigenlijk niet eens te plaatsen..
Okeeeee... Voor het eerst gebruik ik google plus voor mijn foto's, maar hoe werkt het! Hoe krijg ik in vredesnaam de foto hier.. Heb ik eindelijk een foto af en kan ik hem niet laten zien! Fotograven... HELP MIJ!!
Selecties zijn allemaal gemaakt en nu word het bewerken fun
Tigress
Geplaatst: 28-05-15 09:46
Ik upload mijn foto's van het voorbeeld plaatje los (tinypic etc.), upload de foto's van google+ in een map. Als ik de map klaar heb, ga ik weer naar die map toe zodat ik de link ervan heb, en dan puzzel ik een tekstje erbij en...tadaaah :'D
blowdiene
Geplaatst: 28-05-15 09:54
Okeee.. Dus eigenlijk gebruik jij voor het foto's plaatsen op bokt gewoon tinypic enz
Gave foto's! volgens mij is het niet helemaal goed gegaan op mn site, even aanpassen
blowdiene
Geplaatst: 28-05-15 13:38
Nou.. Na wat zwoegen en zweten heb ik van iedereen in de ochtendgroep een foto af.. Duurt lang.. Ik know Hierna de middaggroep en dan ga ik gewoon per pooowwniie bewerken