Frits is klaar! Er staan ook wat foto's bij het kopje 'extra foto's' door de vele steigerfoto's, haha. Helaas met een beetje vertraging, maar daarvoor in de plaats heb ik alvast 3 foto's extra de touwen weg gewerkt.
Dankjewel! Ollie is klaar en dus zijn alle foto's af van mijn kant!
Nogmaals excuses dat het zo lang heeft geduurd, maar ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Voor evt. nabestellingen en informatie daarover ontvang ik graag een pb.
Casper heeft er nog een foto bij gekregen, bij een losgooifoto van Sparky heb ik de longeerlijn weggewerkt en er zijn nog wat 'extra foto's' toegevoegd van de ontmoeting van Cindy & Ollie + Casper.
Sorry voor mijn late reactie, maar echt prachtige foto's Jikke!! Ben op het moment druk bezig met veel dingen regelen. Donderdag gesprek voor een appartement, dus ben er niet echt bij met mijn hoofd. Hoe is het verder allemaal met de fotografen? Iedereen bijna zijn foto's af of heeft iedereen ze nu?
Dames, excuus voor het (ontzettend) lange wachten. Er zijn in de familiesfeer een aantal niet zulke leuke dingen gebeurt de afgelopen tijd. Inmiddels is een groot deel opgelost en heb ook ik de foto's af. Als je een foto op groot formaat wil nabestellen kan ik de touwtjes en andere dingen die jij storend vind nog wegwerken. Voor sommige foto's kost dit heel erg veel tijd (om het te krijgen zoals ik dat wil) vandaar dat ik dat niet bij alle foto's heb gedaan.