Moet het wel een goed alternatief zijn natuurlijk ben er niet zo in thuis
Maar mensen wees realistisch 20 euro voor locatie en als je iemand vind voor 30 is het 14 euro minder dan ykje Koop een paar dagen wat minder in kantine van school of werk en je bent er ook
Lauke
Geplaatst: 19-09-14 16:05
Voor mij zou iemand anders ook prima zijn. Wil alleen niet meer dan ongeveer 50 euro uitgeven. Ik vind dat namelijk al een behoorlijk bedrag liever lager natuurlijk, maar snap ook dat dat niet altijd mogelijk is.
Dat denk ik wel. Zal morgen als ik de kans krijg even vragen aan eigenaresse van de paarden of die kunnen maar weet bijna 100% zeker dat dat wel okee is. Of ze moeten net heel toevallig dan wat hebben staan.
Imke schellekens bartels zou ik ook wel erg leuk vinden, al denk ik dat die weer een stuk prijziger is. maar misschien ook prijzen opvragen? Valt altijd te proberen haha.
Judith pietersen zit in putten 15 min van Ermelo vandaan kost 50 euro voor 3 kwartier les ik weet niet of ze naar ermelo komt hiervoor.
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 12:49
Hebben we een voorkeur voor een binnen of buitenbaan dat moest ik even terug koppelen?
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 12:59
Ik zal zo even bij lezen ik heb het de afgelopen week erg druk gehad. Alles ideen zijn welkom, als het heel belangrijk is kan je mij beter pb'en daar reageer ik vaak sneller als dat ik het terug moet zoeken in het topic. Zeker omdat ik het best druk heb.
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 13:06
Zo bij gelezen een ander alternatief vind ik prima, ik heb de knhs gemaild met dat wij het in de eerste of tweede week van november willen houden zodat hun ook kunnen kijken en schuiven met de agenda. Omdat het mail adres waar ik eerst contact mee had buitengebruik is in een keer ga ik opnieuw mailen.
Ik heb judith ook gemaild persoonlijk denk ik dat imke te duur is. Irtje ben ik lastig om te vragen om het op 9 nov te houden dit heb ik ook naar imke jenny en judith gemaild namelijk.
Ik heb gebeld met stal Meijer maar zij is in Kootwijk op dit moment dus ik ga haar rond 1800 uur bellen. Laten we afspreken dat we uit deze 4 gaan kiezen. anders wordt het te kort dag om een en ander te regelen denk ik.
Jenny Veenstra Imke schellekes/ bartels Judith pietsersen en Ingeborg klooster
mee eens? hangt ook sterk van de prijs af denk ik.