Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Amigo_stan schreef:Ennuh, 10 uur gaan de hekken open, is er nog een tijd dat je echt aanwezig moet zijn? Ik denk dat ik om 10u er zijn niet ga reddenWord denk ik half 11 ofzo.
Edit: omdat de opening om 10:45 is?

mijn dochter krijgt de opdracht aanwijzingen te geven.
  mijn dochter krijgt de opdracht aanwijzingen te geven.

Gypsy schreef:Wat leuk! Alleen eh het is wel ModeNa niet modera.
Ik ga stiekem denk ik wel oefenen hoor haha. Moet je net zoals in de western het hek vast blijven houden? Moet het echt dicht met een schuif zegmaar?

Ik heb met haar echt nog nooit een schrikparcour afgelegd, dus een eerlijk beeld gaat er zeker komen vanuit mij
 Ik heb met haar echt nog nooit een schrikparcour afgelegd, dus een eerlijk beeld gaat er zeker komen vanuit mij  Beest doet op de weg alles, maar in een bak, geen idee
 Beest doet op de weg alles, maar in een bak, geen idee  
  Want ik moet en zal gewoon mee volgende week ondanks wond
 Want ik moet en zal gewoon mee volgende week ondanks wond  Neem aan dat ik niet in volle galop lang hoef oid
 Neem aan dat ik niet in volle galop lang hoef oid  

Ik ga der een gezellige leuke dag van maken en ga zondag wel weer rustig aan doen
 Ik ga der een gezellige leuke dag van maken en ga zondag wel weer rustig aan doen  

Amigo_stan schreef:Trouwens, nog 1 vraagje (sorry)
Er is geen kleding voorschrift he? En dan bedoel ik in de zin van, en witte rijbroek, en rij-jasje ect
Ik heb dat soort spul allemaal niet